Wat zijn goede race banden met veel grip voor aerox velgen

Hallo,
Ik ben opzoek naar een goed setje nieuw race banden voor aerox velgen. Zijn er nog goede soorten welke veel grip hebben en passend zijn voor aerox. Hebben jullie nog aanraders hiervoor. sites of linkjes zegmaar?

M.v.g. Lrooscooterbuilding
 
Advertisement - register to remove this

Beetje een rare vraag...

Ga je op het circuit rijden of op straat. Verder zijn er tientallen goeie banden maar veel verschil hangt af van je persoonlijke voorkeur.
Maar als je echt gaat racen zou ik wat extra setjes velgen aanschaffen voor regenbanden en reserves want op circuit slijten je bandjes hard
 
inderdaad, gaat dit om slicks of om goede banden voor op straat. indien op straat dan ben ik zelf erg fan van Pirerlli Angel scooter
 
inderdaad, gaat dit om slicks of om goede banden voor op straat. indien op straat dan ben ik zelf erg fan van Pirerlli Angel scooter
Het gaat om slicks banden inderdaad
Post automatically merged:

Beetje een rare vraag...

Ga je op het circuit rijden of op straat. Verder zijn er tientallen goeie banden maar veel verschil hangt af van je persoonlijke voorkeur.
Maar als je echt gaat racen zou ik wat extra setjes velgen aanschaffen voor regenbanden en reserves want op circuit slijten je bandjes hard
ja het gaat wel om circuit inderdaad
 
Het gaat om slicks banden inderdaad
Post automatically merged:


ja het gaat wel om circuit inderdaad
Bestel je bij je slicks meteen bandenwarmers? Anders kom je er op de pijnlijke manier achter dat je niet zonder kan zoals ik. Slicks heb ik ook, voor en achter PMT. Mitas zijn ook goeie bandjes. DDL heeft wel wat bandjes en anders ken ik iemand die ze met korting kan regelen paar keer per jaar. Proberen dan met meer mensen wat groter in te kopen
 
Er worden voor zover ik weet geen 13" slicks meer gemaakt. Stage6 was de enige en die is met de 13" gestopt.
 
Bestel je bij je slicks meteen bandenwarmers? Anders kom je er op de pijnlijke manier achter dat je niet zonder kan zoals ik. Slicks heb ik ook, voor en achter PMT. Mitas zijn ook goeie bandjes. DDL heeft wel wat bandjes en anders ken ik iemand die ze met korting kan regelen paar keer per jaar. Proberen dan met meer mensen wat groter in te kopen
welke maat banden gebruik je dan. ik zit nu even wat te zoeken maar kan nog niet echt wat vinden.
 
Ik heb op mn Zipje voor 90/90/10 en achter 100/90/10. Nou is er naar mijn weten voor Aerox ook minder te krijgen dan voor zipjes bijvoorbeeld
 
zijn er ook velgen voor een aerox met de grote van 10 of 12 inch bandenmaat dan. bijvoorbeeld van een andere brommer met minarelli blok
Die zijn er zeker, al zijn de kleinere maat bandjes makkelijker leverbaar vandaar dat menig circuit racer kleinere velgen monteert dan standaard onder Aerox. Jog velgjes zijn vrij populair maar het oog wil.ook wat he


ZOveel banden dat ze ze zelfs verkopen :)
 
Back
Top