Andyson

New Member
Hallo

ik ben aan het kijken voor een nieuw project het word waarschijnlijk de aprilla sr50. Maar hier zijn meerdere uitvoeringen van, een ding is zeker de injectie wil ik niet maar ik twijfel wel tussen het 2t piaggo blok of een 2t minarali blok. Ik wil graag een watergekoelde waar ik nog wat aan kan sleutelen zoals krukas cilinder kit enz enz..
wat kan ik het beste kiezen dan en heeft een van jullie misschien iets te koop staan?

met vriendelijke groet
Andy
 
Advertisement - register to remove this

Dat is een keuze die alleen jij kan maken natuurlijk. Voor beide motorblokken is genoeg leuk spul te koop. Vaak is het minarelli spul ook voor Piaggio te krijgen en omgekeerd. Was vroeger altijd van de minarelli scooters maar na de overstap naar Piaggio ruim 12 jaar geleden zou ik voor piaggio kiezen. De werking van beide blokken is ook nagenoeg hetzelfde dus als je voor minarelli gaat blijft je kennis ook werken voor piaggio. Dus beste kijk je naar wat je tegen komt binnen je budget en afstand.

Succes
 
Vind persoonlijk minarelli blok een veel beter blok. Zit naar mijn idee standaard al veel meer power in.

Alleen onderdelen voor een minarelli model word steeds lastiger aan te komen.. Terwijl het piaggio model later op de markt is gekomen en dus onderdelen makkelijker aan te komen is.
 
Back
Top