Wat was je 1e auto + pics!

wat verzekering betreft; ik betaal 90 euro per maand voor alleen WA
dus das 1080 euro op jaarbasis. voor wa. en dat was dan nog de goedkoopste verzekering die ik kon vinden (zlm).

prijs is vanwege leeftijd (19) en nog geen schadevrije jaren. verder moet ik melden dat het ook om een auto gaat met een hoge nieuwwaarde (bmw 316i exe e46 1999). overigens snap ik niet wat nieuwwaarde van de auto er toe doet als je een wa verzekering hebt, de verzekeringsmaatschappij hoeft toch de schade niet te betalen bij eventuele schade. maar goed. wie goed eerlijk auto wil rijden moet gewoon veel betalen.
 
Ja hallo, casco+ kost het geld, niet dat WA-geneuzel... 2 maatschappijen wilden hem uberhaupt niet verzekeren... Schijnt een schadegevoelige auto te zijn...


smile_jump.gif
 
ik vind het toch best moeilijk namelijk, ik wil beiden, maar dat is geen optie:) dus of project behouden, en geen auto, of scooter weg, en een auto kopen.

het zijn die kleine dingen waardoor een auto al chill is, filmpje pakken enz, ff hierheen ff daarheen, moeilijke keuze

beetje laatste reactie maar ik zou auto kiezen, komt misschien omdat ik 17 ben . Ik wil ook heel graag project maar is hetzelfde als bij jou. Auto lijkt mij persoonlijk chiller, project kan je altijd nog (auto ook) maar heb je nu meer aan vind ik. Ik zou auto kopen en daarna beetje geld spaten en daarvan projectje maken ;)
 
Het is maar net waar je intresses echt liggen en wat je belangrijker vind.

Ik ben ook overgestapt naar de auto, het is zo enorm veel chiller, alleen mis ik af en toe het lekker beunen en branden. :)

Maar als ik weer moest kiezen: Zeker auto. :)
 
Het is maar net waar je intresses echt liggen en wat je belangrijker vind.

Ik ben ook overgestapt naar de auto, het is zo enorm veel chiller, alleen mis ik af en toe het lekker beunen en branden. :)

Maar als ik weer moest kiezen: Zeker auto. :)

Agree.. Wat ik meestal doe is even een middagje branden op iemand anders zijn brum om weer even het gevoel te krijgen:) Maar als ik nu lekker met mn waggie naar me meisje ga om daarna naar amsterdam te gaan zonder problemen... Ik kies voor de auto :)!
 
Back
Top