Robert
Superrrjoden!
Vorig jaar € 120,= p/m casco+
Dit jaar € 110,= p/m casco+ (60/65% no claim)
OMFG
Vorig jaar € 120,= p/m casco+
Dit jaar € 110,= p/m casco+ (60/65% no claim)
Zal me eens verdiepen in Independer.nl, kwam net (ff snel) lager uit inderdaad...
Ik wilde hetzelfde gaan zeggen.
Als je een merk wil noemen die lage pk/motorinhoud verhouding hebben.
Ben je in het algemeen bij jappanners echt aan het verkeerde adres.
Dan moet je ff bij >>slopel<< aankloppen.
Maak daar maar Volkswagen van.. Opel heeft rappere blokjes dan volkswagen =P (das mijn ervaring ermee, voordat er weer mensen zich aangevallen voelen, omdat het 'hun' merk is :* )
Da's een vrij nieuw blok... Zowel VW als Opel hebben nu best een paar aardige blokken (zowel benzine als diesel), vind alleen dat VAG een paar jaar eerder goed op weg is... Zo'n Astra G is bijvoorbeeld (op de OPC na) met geen enkele fatsoenlijke motor leverbaar, terwijl een Golf IV dat wel is (1.8T, V6, zware diesels)...
1.4T traag? (170pk)
De Golf 3 was echt drama, 1.8 75pk, 1.6 75pk, 1.8 90pk, 1.8 (GTI) 115pk ofzo en dan de enige fatsoenlijk sterke, de vr6 met 170-190? pk die dan weer zó zwaar is voorin dat ie alleen rechtdoor gaat :+
Beter hadden ze toen de G60 en de KR uit de Golf 2 wat verder verfijnd ofzo..
De Golf 3 was echt drama, 1.8 75pk, 1.6 75pk, 1.8 90pk, 1.8 (GTI) 115pk ofzo en dan de enige fatsoenlijk sterke, de vr6 met 170-190? pk die dan weer zó zwaar is voorin dat ie alleen rechtdoor gaat :+
Beter hadden ze toen de G60 en de KR uit de Golf 2 wat verder verfijnd ofzo..
idd, gezeik dat g-lader gedoe
maarja, tis wel waar dat de wat tragere blokken uit de golf 3 niet echt geweldig zijn, maar zo'n 2.0 16v loopt volgens mij best fijn en een vr6 ook wel hoor!