Kan zijn dat dit temaken heeft met de compressie (dit is goed)ten eerste komt er een raar sissend geluid uit de carburateur (vanuit de kelk)
Maakt de scooter wel genoeg toeren?het wiel gaat niet vooruit als ik gas geef,
Dit is een teken van valse lucht, controleer alle afdichtingen vanaf de carburateurals laatste valt de scooter niet uit als ik de luchtschroef helemaal dicht draait
Is er een mogelijk dat ik dat sissend geluid dan ook kan oplossen?Kan zijn dat dit temaken heeft met de compressie (dit is goed)
Maakt de scooter wel genoeg toeren?
Dit kan liggen aan de koppeling (trekveren)
Dit is een teken van valse lucht, controleer alle afdichtingen vanaf de carburateur
Je kan ook een video maken van het ratelend geluid (hier posten via YouTube of imgur)
Ik ga er morgen naar kijken, maar dat heeft toch niks te maken met valse lucht trekken? Of is dit voor het sissend geluid?Controleer eens of je membraan plaatjes goed sluiten?
membraanplaatjes sluiten volgensmij goed, komt geen licht door heen, maar als ik er gewoon naar kijk dan zit er bij 1tje toch wel een klein gaatje, zo ongeveer nageldikteNee dit heeft temaken met het sissende geluid
Nee hoor, membraam moet volledig afsluiten. Haal membraam er eens uit en gooi er wat benzine in.a druppelt het er aan de onderkant uit dan nieuwe membraamplaatjes erop. Ook al is het maar 1 druppeltje.Dat is wel minimaal, zou denk ik nog wel acceptabel zijn
Ga ik proberen, originele filter past er bij lange na niet op, had ik ook liever gewild maar gaat gewoon niet.Nee hoor, membraam moet volledig afsluiten. Haal membraam er eens uit en gooi er wat benzine in.a druppelt het er aan de onderkant uit dan nieuwe membraamplaatjes erop. Ook al is het maar 1 druppeltje.
En zet je originele filter er terug op en probeer het dan nog eens. Dan snappen meerdere mensen misschien ook meteen waarom we vaak adviseren dat originele filter te monteren ivm afstellen.
Hoor het wel als ie straks met originele filter meteen een stuk beter loopt