Originally posted by SBK 2001
jup ik, rijd in een mercedes vaneo (jup zo'n golo car )
Originally posted by Hebo-47.6mm
Doe het dan wel goed,want die KPN helpdesk is echt waardeloos!!!!
Alhoewel,misschien is de adsl helpdesk wel wat beter.
Maar de gewone helpdesk(0900-0244) die is echt triest....
Waar werk je? Die helpdesk waar ik werk is ook van SNT, in Utrecht.Originally posted by aerox terror
kick
ben nu callboyvoor snt...
bel dus mensen op om ze een adviesgesprek aan te smeren...hallo met pasqual morais van de ING bank 8P
6,42 per uur
Originally posted by Eric
pausmobiel 8P
Originally posted by SBK 2001
jup ik, rijd in een mercedes vaneo (jup zo'n golo car )
Originally posted by SanderB
Mwoah het niveau is hier ook vrij laag, maar op 0244 is het echt supererg ja... Moest laatst een klant doorverbinden met de gewone klantenservice voor vaste telefonie, en ben voor de gein even mee gaan luisteren. Kon mn oren niet geloven hoe die klant behandeld werd, en wat voor onzin er allemaal uit de mond van die medewerker kwam.
Volgens mij doe ik het wel goed, werk er nu een maandje, en heb al te horen gekregen dat ik tot de beste van de lijn behoor. Ga binnenkort dan ook solliciteren voor de zgn. 2e lijn, de afdeling met de medewerkers met een stukkie meer kennis dus.
Waar werk je? Die helpdesk waar ik werk is ook van SNT, in Utrecht.
Originally posted by Tjarda RV
haha!is dat je zusje?
vet ja die heb ik net nog gesproken op msn
ja we noemde (ik en die vriend die daar met mij mee was) de 2 appeldoornse