wat voor uitlaat is dit?

joey053

Well-Known Member
Ik heb hier een neo,s met deze uitlaat eronder weet iemand of dit een c16 is of dat hij overeenkomt met een yasuni r, of dat het een nog ander type is? want ik heb er nu een 70cc Dr onder
en wil overstappen naar een stage 6 racing cilinder.
alvast bedankt
scooter.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

volgens mij snap je zijn vraag niet helemaal :X

hij wil van een DR70 overstappe op een Stage 6 PRO cilinder..

en de uitlaat op de foto lijkt op een Yasuni R.. of in dit geval een Bidalot S2 ofzoiets

Jij snapt het ook niet:p
Hij wil overstappen naar een stage6 RACING:p

En dit is idd iets van een bidalot S2, Yasuni Z of R. Gewoon een andere pijp zoeken dus:)
 
bidalot is goedkoper daarom geen veertje:+

maar dat is idd bidalot s2:)

naar overstappe naar racing zou ik wel aan andere uitlaat denke
 
Dus heeft deze scooter al die tijd met een 50cc uitlaat zitten rijden|(
ik vond het al een beetje raar.
Want ik heb deze voor een maat van me klaargemaakt, en ik heb voor een andere vriend precies de zelfde setup gebruikt.
Eniste verschil was dacht ik Ac(neo's) en Lc(firefox). maar dus ook de uitlaat dat was een technigas rs70, wat naar mijn weten een kopie van de bidalot en yasuni was..... maar ja niet de z dus:X
Ach ja, nu is hij van mij en komt er dus de s6 racing onder, en morgen haal ik een c16 ervoor op.
 
Hangt het homologatieplaatje er nog aan trouwens ! Geef anders 4 cijfers na e9/97-24/.... dan vraag ik homologatieattest even op voor het zekere.

Bidalot heeft steeds op de homologatienummers verkoop gedaan zoals Yasuni ze fabriceerde en verkocht heeft. Inbreuk op de 97/24 Europese richtlijn homologatie zou Yasuni niet doen.
Mallen zijn daarom ook nooit aangepast voor Bidalot.
 
Back
Top