Wat voor soort schakelbrommer als eerste brommer?

lucaa

New Member
Hallo iedereen,

Ik word bijna 16 en wil graag een schakelbrommer halen. Zelf ben ik niet bepaald lang, 1.70 meter.

ik heb al veel onderzoek gedaan naar alle schakels. Zo vind ik een crosser model gaaf (derbi senda etc) maar ook een buikschuiver (Yamaha tzr, derbi gpr, soort racemotor model).

bij deze de vraag: Welk soort model van de 2 zouden jullie aanraden als eerste brommer? En zou ik hier op passen met een lengte van 1.70 meter. En zijn er speciale “kleinere” modellen?

ik ben van plan de brommer te gebruiken voor school, 10km heen en terug, en om gewoon een beetje te touren.

alvast heel erg bedankt voor de reactie,

mvg

Advertisement - register to remove this

M_S

New Member
Ik zou zelf gaan voor een crosser, heb er zelf ook 1. Met 1,70 ben je lang zat voor die dingen. Gewoon een derbi/aprilla/beta ofzo

Sparky

Well-Known Member
@lucaa ,

waarom meldt je, je aan als 21 jarige als je pas 15 bent?
Niet bepaald een goed begin als nieuw lid, denk je niet?

In ieder geval veel succes met het behalen van je rijbewijs.

lucaa

New Member
@lucaa ,

waarom meldt je, je aan als 21 jarige als je pas 15 bent?
Niet bepaald een goed begin als nieuw lid, denk je niet?

In ieder geval veel succes met het behalen van je rijbewijs

moet alleen nog praktijk doen. Ik moest 18+ zijn voor het forum, dus heb ik gewoon 2000 ingetikt.

mvg

Bas

Administrator
Staff member
moet alleen nog praktijk doen. Ik moest 18+ zijn voor het forum, dus heb ik gewoon 2000 ingetikt.

mvg

Nee, je moet voor het forum 13+ zijn, geen 18+ (ik heb net even in onze instellingen gekeken). Ik heb je datum even aangepast.

Voor de rest, persoonlijk is de Derbi Senda een erg gave brommer. Ik zou ergens proberen te proefzitten.

lucaa

New Member
Nee, je moet voor het forum 13+ zijn, geen 18+ (ik heb net even in onze instellingen gekeken). Ik heb je datum even aangepast.

Voor de rest, persoonlijk is de Derbi Senda een erg gave brommer. Ik zou ergens proberen te proefzitten.
Oh, dat heb ik dan verkeerd gezien. Bedankt Voorburg aanpassen.

Advertisement - register to remove this