Wat voor onderdeel is dit?

TimXPN

Member
Hey,

Uit mijn carterkap komt nu al een tijd best wel hard (ijzer -op ijzer geluid en ik kan het maar niet vinden. Nu had ik al een vermoeden dat mijn koppelingsmoer misschien teghen de karterkap aankomt. Nu zag ik deze video (vaanf 1:25)

Weet iemand of dit er standaard in hoort? Want volgens mij heb ik dit niet op mijne..

Advertisement - register to remove this

Ik zal beginnen om de carterkap er eerst af te halen en te kijken naar of er beschadigingen (ijzer vijlsel) te zien is.
Het onderdeel wat Joey erop draaide durf ik niet te zeggen wat het was...

Controleer of in de Vario de Variogeleiders er nog in zitten/ niet beschadigd zijn. Dit kan het ijzer op ijzer geluid verklaren en als hier niets aan gedaan wordt flinke schade aanrichten.
1611754982315.png1611755012856.png

Hey,

Uit mijn carterkap komt nu al een tijd best wel hard (ijzer -op ijzer geluid en ik kan het maar niet vinden. Nu had ik al een vermoeden dat mijn koppelingsmoer misschien teghen de karterkap aankomt. Nu zag ik deze video (vaanf 1:25)

Weet iemand of dit er standaard in hoort? Want volgens mij heb ik dit niet op mijne..
Is het een soort tikkend geluid? Dan is het waarschijnlijk je kickstart mechanisme die een beetje gaar is geworden.

Back