Wat voor blok heeft een peugeot elyseo uit 2005?

Zo'n DR70 was wel leuk voor zolang het duurde. Boh dat ging ontzettend hard.
Veel te veel geld ingestopt toen om er mee op de rollerbank te komen maar daar is die helaas wel geëindigd.
 
Je heb gelijk. Maar persoonlijk vind ik het een degelijke 70cc voor weinig. En je kunt 'm vanwege het laagtoerige onopvallend laten. Zelfde geldt voor de Piaggio Dr70.

RB controles zijn tegenwoordig nauwelijks meer af te troeven met wat er ook maar aan extra spul onder je scoot hangt, je bent gauw de sjaak in NL ;)
 
Last edited:
Hier zijn echt jaren geen rollerbanken geweest maar begin 2018 - begin 2020 was echt mega absurd hier in het zuiden. Vooral met warme dagen staan ze er graag en zelfs een paar keer in de regen. Ja ik vind het een beetje triest eigenlijk, want je ziet ze ook nergens staan controleren of de auto's ook niet harder dan 250 gaan whaha.
 
Vraag is of het nog waard is tegenwoordig die snelle straatscooter? Als die-hard en anti rollerbank de juiste routes nemen waarbij de RB app een prima hulpmiddel is ;)
Je wilt met je std / ori 50cc ook weer niet als een slak tussen +50km wegverkeer blijven plakken wat ik eigenlijk nog gevaarlijk vind ook. Geplande rollerbank is één maar tegenwoordig zie ik ook veel willekeurige steekproeven door motorpolitie die je van de weg plukken.
 
Last edited:
Back
Top