Wat voor 70cc terugloper is dit?

DinanDinan

New Member
Goedendag, ik heb mijn handen aan een best bijzondere 70cc terugloop uitlaat kunnen krijgen. Meneer meende dat deze handgemaakt is. Het heeft veel weg van een Tecnigas Triops, Malossi c30, polini evo of iets in die trant.
Deze uitlaat heeft een slip-on demper met veer die aan de bovenkant van de bocht bevestigd is, en een flens met 1 oogje voor een veer. en een enkel steuntje.

Maar ik kan er niet uit komen, wie kan mij helpen?
 

Attachments

  • 5997EFCC-574B-46A5-BDBD-9A9333C64650.jpeg
    5997EFCC-574B-46A5-BDBD-9A9333C64650.jpeg
    72.2 KB · Views: 63
Advertisement - register to remove this

Misschien is fotograferen vanaf de andere kant handiger. Nu is de uitlaat best wel donker aangezien je richting het licht fotografeert. Als je vanaf de andere kant gaat fotograferen zul je zien dat de uitlaat veel beter zichtbaar is. Eventueel dat dat ons een stuk meer helpt bij het herkennen van de uitlaat.
 
Last edited:
Zo te zien betreft het hier inderdaad een DPR C21 uitlaat.
Echter wijkt de demper wel flink af t.o. het origineel!?

Ook de ophang beugel lijkt wel aangepast te zijn of is van een ander merk?
het blijkt inderdaad na onderzoek een DPR handgemaakte C21 uitlaat te zijn. Echter was de demper kwijt geraakt en is een Leovince demper op maat gemaakt om op de pijp te passen. Ook de ophanging is custom made.
 
Als ik de ophanging zo eens bekijk dan zou deze best nog wel eens een keer bij mij onder een Zipje hebben gezeten Als je liever een DPR demper wil heb ik er nog wel 1 op zolder liggen als je interesse hebt
 
Back
Top