Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.

MBtheMB

Yasuni Powerrrrrr
Hey mensen...

Wat vonden jullie nou van Klaaswaal? Ik vond het best wel chill... alleen was t weer in de ochtend zwaar klote... Maar ja gelukkig is het verder wel droog gebleven maar toch had het zonnetje van mij wel mogen schijnen :p Dit was trouwens mijn 1e meeting 8) jaja... en er zullen zeker meerdere volgen :)
 
Advertisement - register to remove this

verrrrrr rijden :S,ben net terug na een wilde terugreis :D,maar toch wle dik 2,5 uur rijden heen en dan mjah met mac erbij 2,5 terug :D,voor de rest nice en droog en pullwedstrijd was ook vet
 
Originally posted by #CARMA#
verrrrrr rijden :S,ben net terug na een wilde terugreis :D,maar toch wle dik 2,5 uur rijden heen en dan mjah met mac erbij 2,5 terug :D,voor de rest nice en droog en pullwedstrijd was ook vet

Ja man... die sound was gewoon TE erg!!! :D Echt bruut hoor die carretjes.... Ik vond vooral die kever wel kick :D
 
Originally posted by MBtheMB
Wat vonden jullie nou van Klaaswaal? Ik vond het best wel chill.

Laten we het zo zeggen: Almelo was leuker :) Jammer dat ik de sprints niet heb kunnen meemaken (als die nog gehouden zijn)

Greetzz DAW
 
Re: Re: Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Originally posted by DAW


Laten we het zo zeggen: Almelo was leuker :) Jammer dat ik de sprints niet heb kunnen meemaken (als die nog gehouden zijn)

Greetzz DAW

er werd in het begin (9 uur, 10 uur ofzo) op die weg naast het terrein wat tegen elkaar gesprint maar dat ging haast niet door de drukte. Reden veel auto's enzo...
 
Re: Re: Re: Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Originally posted by Aeroxruud
dat ging haast niet door de drukte. Reden veel auto's enzo...

Dat is maar goed ook, veels te druk daaro en gevaarlijk. Beter afgesloten terrein hebben...

Greetzz DAW
 
Re: Re: Re: Re: Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Originally posted by DAW


Dat is maar goed ook, veels te druk daaro en gevaarlijk. Beter afgesloten terrein hebben...

Greetzz DAW

er kon gesprint worden in de pauze van de dragraces maar dat ging weer niet door niet betaalde verzekeringen ofzoiets...
 
ik vond het weer een vette meeting maar toch vond ik almelo leuker. sprinten in het begin was leuk maar het kon gewoon niet, werd te druk. het zou leuker zijn als we volgend jaar op dat carpullingterein konden sprinten.
 
Ik vond dit vetter dan Almelo. Mja, wat heb ik ook aan al die standjes enzo? Niets dus, jullie misschien wel. En dat sprinten, ach, boeiend.
 
Originally posted by TomaHawk
ik vond het weer een vette meeting maar toch vond ik almelo leuker. sprinten in het begin was leuk maar het kon gewoon niet, werd te druk. het zou leuker zijn als we volgend jaar op dat carpullingterein konden sprinten.

Jeh.... dat had ik had eigenlijk wel een beetje verwacht dat er zou worden gesprint maar ja..... kleine tegenvaller :s Maar heb ik ieder geval wel een aantal leden ontmoet en TomaHawk ik vond t toch best wel geslaagd :D En zeg eerlijk de tunnel was wel vet!! :W
 
Originally posted by MBtheMB


Jeh.... dat had ik had eigenlijk wel een beetje verwacht dat er zou worden gesprint maar ja..... kleine tegenvaller :s Maar heb ik ieder geval wel een aantal leden ontmoet en TomaHawk ik vond t toch best wel geslaagd :D En zeg eerlijk de tunnel was wel vet!! :W

die tunnel ruled v@ man men teller ging 10 km hoger dan anders :eek:
 
Originally posted by TomaHawk


die tunnel ruled v@ man men teller ging 10 km hoger dan anders :eek:

mmm... ja mijne dus niet :S Klote pijp... Ik heb echt ff lopen kwijlen op je uitlaat :D Mijn pijp remt de boel gewoon te erg af... is maar 50cc pijp maar maby volgende week Yasuni R :W Dan zal me scoot wel wat harder vlammen dan vandaag.... Volgend jaar duidelijk weer de zelfde weg rijden... door de tunnel en NIET via de Roltrap TomaHawk :D
 
Originally posted by Wout
Met welke cil reed Rudi eigenlijk? En hoeveel PK had ie?

Eerste keer op bank 18 pk. Later nog aan het afstellen geweest.

Cilinder weet ik niet zeker, maar hij zou toch met Manston rijden?
 
Originally posted by SR-Fanatic
Ik vond dit vetter dan Almelo. Mja, wat heb ik ook aan al die standjes enzo? Niets dus, jullie misschien wel. En dat sprinten, ach, boeiend.

Preziez

Met reis en al: fokkin w00t :W
 
Originally posted by MBtheMB


mmm... ja mijne dus niet :S Klote pijp... Ik heb echt ff lopen kwijlen op je uitlaat :D Mijn pijp remt de boel gewoon te erg af... is maar 50cc pijp maar maby volgende week Yasuni R :W Dan zal me scoot wel wat harder vlammen dan vandaag.... Volgend jaar duidelijk weer de zelfde weg rijden... door de tunnel en NIET via de Roltrap TomaHawk :D

was dat al die troep die ik op men pijpie vond die kwijl van jou. :Ptrouwens dat met die roltrap was wel erug grappig ja. je zag die cosmas echt zo kijken van wtf ik durf hier echt niet over :rolleyes:
 
Originally posted by SR-Fanatic


Eerste keer op bank 18 pk. Later nog aan het afstellen geweest.

Cilinder weet ik niet zeker, maar hij zou toch met Manston rijden?

volgens mij mhr speed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top