Wat vinden jullie van deze gasveer??

A

AEROX-GUY

Guest
Aangezien m'n standaard aeroxvering (model '98) erg klote rijd, wil ik een nieuwe veer, een witte.
Ik zat te denken aan die op scootparts, bij origi. erox onderdelen.
Iemand hier ervaring mee? En wat zijn de nadelen van deze veer.
volgens mij zitten ze onder een ulimate(weet niet zeker). En wat zijn nog meer goeie witte gasveren (geen rs24)??
alvast bedankt
wink.gif


[This message has been edited by AEROX-GUY (edited 25 June 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

ik zag vandaag bij mun dealer een gasveer (witte) speciaal voor aerox-nitro. weet alleen de naam niet. Maar moet morgen toch erheen zal wel ff kijken.
hij was 250,- en zwart de rest met witte veer.
 
Ik heb die RS3 gehad, is inderdaad goed qua prestaties... De witte lak bladerde er wel af bij mij, de RS24 zal daar minder last van hebben, aangezien de windingen verder uit elkaar zitten...

Die gasveer die op de Aerox Ultimate/ Bws' Bump zat vind ik persoonlijk niet echt spectaculair...

Greetz.
 
ey, die rs24 is me iets te duur. maar wat kost die rs3 (en waar). En ik neem aan dat die beter is dan die onder zo'n ultimate of nie?
 
Originally posted by Hebo_NRG:
KUNNEN JULLIE DAN NIX ZELF BEDENKEN, MOETEN WE JULLIE SOMS VOEREN OFZO?????????

tering man

Waarom reageer je dan als lui zoiets vragen? Als ze dat nou niet weten...
Ik vind het ook niet boeiend, en reply dus niet. Reactie van jou heeft natuurlijk ook weinig zin.
 
Hier bij ons was de RS24 289,-
eek.gif
... kan iemand mij vertellen hoe dat komt, want op scootparts is ie 500,- ofzo.

Ik heb toch echt goed gekeken en et was echt geen RS-3 .... zal wel een fout zijn maar daar kun je wel mooi van profiteren
smile.gif
smile.gif
 
Back
Top