Wat verdient een pizzabezorger? Wie is het hier?

Advertisement - register to remove this

Haha, ik werk bij Dominos.
Het salaris per uur is niet zo heel hoog. (3,65 per uur)
Maar als het uitkomt neem je 3-4 pizza's tegelijk mee. En je moet het hebben van je fooi (zwart en krijg je gelijk mee naar huis). En je krijgt gemiddeld 1,50euro per bezorging (soms meer soms minder). Je kunt als je opschiet 6-8 ritjes per uur rijden. Laten we zeggen, 7 gemiddeld. 7x1,50= 10,50 + 3,65 = 14,15/uur. Dat krijg je nergens als je 17 bent. ;)
En, wat is er nou leuker dan rondrijden op een scooter voor geld?
Succes ;)
 
Met hierboven eens. De fooien maken het de moeite waard, en als je in een gezellige toko aan de slag kan ook.

Gewoon zorgen dat je goede kleding hebt, en ik zou zelf lekker voor z'n keten als domino's kiezen.
 
Ik heb ook 4 jaar bij Domino's gewerkt. Heb het erg naar me zin gehad en het verdiende niet super maar genoeg om leuke dingen te doen. Bovendien ken ik de stad nu als me broekzak :p.
 
Ik krijg aaltijd 1 of meerdere pizza's per bezorging...

Over het algemeen betalen ze minimum loon en zul je het idd van de fooitjes moeten hebben.
 
Ik had een wheeliefilmpje op youtube gezet. Werd de baas op t matje geroepen door Domino's Amerika 8P. Slechte reclama blabla..
 
Zo hoort het toch ook, wil niet weten hoeveel pizza brommers/scooters er hier al op de sloop liggen door zulke ongelukjes. En vaak het slechte onderhoud...

Vindt het wel slecht dat ze vaak zonder licht/kapot licht rijden enz... dit is toch ook geen reclame?
 
Haha, ik werk bij Dominos.
Het salaris per uur is niet zo heel hoog. (3,65 per uur)
Maar als het uitkomt neem je 3-4 pizza's tegelijk mee. En je moet het hebben van je fooi (zwart en krijg je gelijk mee naar huis). En je krijgt gemiddeld 1,50euro per bezorging (soms meer soms minder). Je kunt als je opschiet 6-8 ritjes per uur rijden. Laten we zeggen, 7 gemiddeld. 7x1,50= 10,50 + 3,65 = 14,15/uur. Dat krijg je nergens als je 17 bent. ;)
En, wat is er nou leuker dan rondrijden op een scooter voor geld?
Succes ;)

Ikzelf heb het ook gedaan toen ik 16 was. 14,15/uur ga je alleen nooit halen, want 7 ritjes per uur is te veel gerekend. Ik moest altijd van 16:00 tot 22/23:00 werken. Maar voor 6en heb je misschien 2 ritjes, verder gewoon alles klaarzetten etc. En daarna, als het druk wordt tussen 6 en 8 heb je ook geen 7 gemiddeld, ik was toch zeker wel 10 minuten bezig met heen en terugrijden. Dus in de drukte had ik dan ongeveer 5 ritjes p/uur. Later op de avond ga je 7 ritjes per uur ook niet halen. Na 9en wordt het echt rustiger en dan heb je er misschien nog 3 per uur ofzo.

Al met al kwam ik denk ik uit op zo'n 7eu per uur totaal. Ook niet geheel verkeerd voor wat je ervoor moet doen (btje rondrijden op scooter :D, je hebt niet echt te maken met een baas, behalve dan dat die zegt waar je heen moet, verder zit je alleen te chillen op je scooter).
 
Ikzelf heb het ook gedaan toen ik 16 was. 14,15/uur ga je alleen nooit halen, want 7 ritjes per uur is te veel gerekend. Ik moest altijd van 16:00 tot 22/23:00 werken. Maar voor 6en heb je misschien 2 ritjes, verder gewoon alles klaarzetten etc. En daarna, als het druk wordt tussen 6 en 8 heb je ook geen 7 gemiddeld, ik was toch zeker wel 10 minuten bezig met heen en terugrijden. Dus in de drukte had ik dan ongeveer 5 ritjes p/uur. Later op de avond ga je 7 ritjes per uur ook niet halen. Na 9en wordt het echt rustiger en dan heb je er misschien nog 3 per uur ofzo.

Al met al kwam ik denk ik uit op zo'n 7eu per uur totaal. Ook niet geheel verkeerd voor wat je ervoor moet doen (btje rondrijden op scooter :D, je hebt niet echt te maken met een baas, behalve dan dat die zegt waar je heen moet, verder zit je alleen te chillen op je scooter).


Ik werk in de binnenstad van Den Haag. En ik heb nooit 1 pizza bij me. Altijd 2/3 per ritje. En dan duurt het 15 minuten en als ik terug kom liggen de volgende 3 alweer klaar. Dus 7/uur gaat makkelijk. Want in de binnenstad zijn heel veel huizen op een heel klein oppervlak.
 
Ik werk in de binnenstad van Den Haag. En ik heb nooit 1 pizza bij me. Altijd 2/3 per ritje. En dan duurt het 15 minuten en als ik terug kom liggen de volgende 3 alweer klaar. Dus 7/uur gaat makkelijk. Want in de binnenstad zijn heel veel huizen op een heel klein oppervlak.

Hmm, ik werkte in Amstelveen, ook geen kleine stad en moest vaak naar Uilenstede (flats), maar had nooit meerdere per keer eigenlijk.
 
Ik werk in de binnenstad van Den Haag. En ik heb nooit 1 pizza bij me. Altijd 2/3 per ritje. En dan duurt het 15 minuten en als ik terug kom liggen de volgende 3 alweer klaar. Dus 7/uur gaat makkelijk. Want in de binnenstad zijn heel veel huizen op een heel klein oppervlak.

Als ik het zo lees ben je gemiddeld per ritje 15 minuten kwijt, en wil je 7 ritjes per uur doen:p vind ik opzicht best knap..:p
 
Ik ben het ook nog steeds in m`n eigen dorp. Ik doe met de auto maar ook nog steeds met de brommer bezorgen. Ik krijg nu 6 per uur, en dan fooitjes. Goed, hier in het dorp heb je het minder druk als bijvoorbeeld bij domino`s. Maar doordeweeks zit ik op een euro of 8-9 per uur, en in het weekend denk ik een euro of 10 - 11 per uur. Ik moet wel zeggen dat ik ook erg veel doe in de keuken, gerechten klaar maken, afwassen, schoonmaken, ingredienten snijden/wassen etc. Dus eigenlijk ook keukenhulpje. Ben trouwens 19, bijna 20 jaar.
 
Je kunt als je opschiet 6-8 ritjes per uur rijden. Laten we zeggen, 7 gemiddeld.
Succes ;)

Dan woon je wel in een klein dorp of je rijd altijd dubbels of triples.


Heb zelf 3 jaar als pizzakoerier gewerkt in Zoetermeer. Verdiende 3,50 per uur+ fooi.
Als het rustig was was het altijd ruk elke keer 1 bestelling rijden. Als het druk was mooi kon je mooi 2-3 verschillende adressen meenemen.

Was wel blij dat ik de laatste 3kwart jaar lekker in een autotje van de zaak kon rondrijden ipv die k*t brommertjes:D
 
Dan woon je wel in een klein dorp of je rijd altijd dubbels of triples.


Heb zelf 3 jaar als pizzakoerier gewerkt in Zoetermeer. Verdiende 3,50 per uur+ fooi.
Als het rustig was was het altijd ruk elke keer 1 bestelling rijden. Als het druk was mooi kon je mooi 2-3 verschillende adressen meenemen.

Was wel blij dat ik de laatste 3kwart jaar lekker in een autotje van de zaak kon rondrijden ipv die k*t brommertjes:D

Mwah.. Den Haag, klein dorp? ;)
En ja, ik neem altijd dubbels/trippels.
 
Heb zelf ook 3 jaar bij dominos gewerkt, ik begon als pizzabezorger en ik verdiende toender tijd 3,50 per uur daarna werd het 4 euro..
Toen kreeg ik de onderhoud van de scooters erbij dat betaalde toen me 6 euro per uur plus 20 euro bonus week als er elke zondag 5 rijdende scooters waren :D
 
ik ook 4 jaar domino's gedaan :p
Super chill werk. Goed betaald, je kent de stad helemaal uit je hoofd. Ideaal.

Je moet wel tegen stress en kouw kunnen btw :+
 
Heb het 4 jaar terug ook een tijdje gedaan, soms was de fooi wel leuk maar om nou te zeggen dat het aardig verdient.... Nee. :p Vond het op het begin gewoon wel leuk om te toeren op zo'n hok, maar na 3 weken is het net alsof je op een fiets stapt. :+
 
Back
Top