Wat te doen als je iets heeeeel stoms heb gedaan...

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Ik had me streetmagic en geen slot bij me, vriend wel schrijfremslotje. Dus ik zijn slotje bij mij erop gedaan.

Kom terug, brommer staat er ngo, maar ik was me sleutels kwijt! Kwam tot de conclusie dat ik ze er nog in had laten zitten.

Stom stom stom! 3 sleutels van al me sloten en de scooter zelf!

Komen er 2 marrokaantjes zogenaamd vragen of er een te koop is en me vriend verlult zich en zegt in welk stadsdeel we wonen.

Het is een pas nieuw slot van 139 euro, heb nog wel reservesleutels maar ok. Schrijfremslot idem ditto.

Maar ik ben niet vanplan een heel niet goed slot te kopen, kan het slot niet 'aangepast' worden ofzo?

Ik denk dus dat die marrokaantjes WEL me sleutels hadden, zelfs na klein opstootje enzo en later politie erbij hadden ze niets. Denk dus doorgegegeven. :S

Maar ik heb dus een special paint streetmagic, dus al zou ik het zelf zijn. Als ik sleutels van een scooter op zak heb die ik ergens zie staan en je haalt gewoon rustig de sloten los. Niemand die dan weet dat je die brommer steelt.

Vet kut allemaal, wat moet of zal ik doen? :S


Ohja, en de eerste de beste die begint over racist is een aap, want ik noem alleen maar feiten.
 
Advertisement - register to remove this

gewoon ding in huis zetten? mja, en een nieuw slot kopen en deze aan iem anders verkopen... + nieuwe contactslot nemen.

ps, een schijfremslot werkt voor geen meter meestal (als et zo'n simpele is)
 
Of gewoon ruilen van slot met een maat van je ofzo. Hebben jullie allebei een ander slot maar dat maakt niet uit. En de gene die de sleutels heeft denkt toch dat ze bij jouw scooter horen.

Ik heb zelf trouwens men contactsleutel los man mijn sloten en ik draag ze ook altijd allebei in een andere broekzak mede om dit soort dingen te voorkomen.
 
Ruilen met maat is prima optie, behalve als jullie scooters wel eens naast elkaar staan, of als die mafkezen rustig heel wat sloten bij langs gaan, maar dat lijkt me vaag. Mja, als ik een maat van je was, zou ik wel even 3 keer nadenken:)
Contactsloten gewoon nieuw kopen.
Verder, wil iemand van hier niet ruilen dan? Als je even extra sleutel bij besteld, moet dat geen probleem zijn. Zou het zelf wel doen, woon alleen wat ver weg. Is toch wat veiliger, als je slot uit andere een stad hebt.
 
Back
Top