Wat rijd jij ? :W

Status
Not open for further replies.

Vincent..

KBC WiG #2 CreatoR
HEy,

Ik ben gewoon nieuwsgierig hoeveel van de 24.000 'leden' van dit forum echt aan tunen doen.. :7

Keuzes voor de Poll:
- 70cc / 20+Pk Cilinder
- 70cc / Leuk voor op straat
- 50cc / SOWB
- 50cc / Leuk voor op straat of Stnd
- 0cc / Ik berij andere dingen...

Oi iem die een 20+pk cilinder had maar het er niet uit heeft gekregen :W

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hehe, ik rijd Niet 20pk+ (ook niet te halen met me s6) maar voor op straat is ook weer te snel... Dus mijn optie zit er niet tussen

naja daar mee bedoel ik dus leuk voor op straat/stage6 eigenlijk :P Want je heb ook nog de 80cc mensen enzovoorts...

Ik zelf sprint met Puch Maxi, zat vorig jaar op 12pk SAE, met 75cc Gilardoni.

Verder heb ik voor dagelijks gebruik een buxy met Dr70 enz, gwn lkkr straat setupje.

Puch Maxi gaat zeer veel tijd in zitten, inmiddels bezig met nieuwe setup die naar de 16pk moet gaan knallen :)

Ik ben dus een v.d. 24.000 leden die zicht egt met tuning bezig houd,

Gerben

Als je geen 20pk+ cilinder heb houd je je niet met tuning bezig? Ik vind van wel :P Ookal pas je je standaard cilinder aan :)

maargoed, ik rijd 1400cc injectie en het zit in een opel astra voor straatgebruik 8P

Titera said:
Als je geen 20pk+ cilinder heb houd je je niet met tuning bezig? Ik vind van wel :P Ookal pas je je standaard cilinder aan :)

maargoed, ik rijd 1400cc injectie en het zit in een opel astra voor straatgebruik 8P

Klopt helemaal, maar waar haal je dit vandaan dan:p? Staat namelijk nergens dat je je alleen maar bezig houd met tuning als je de 20pk aangetikt hebt :*

Gerben

Net wat er klaar staat. 2500cc met 163pk diesel of 1600cc met 105pk benzine. En af en toe 2,5cc met 1,2pk met nitro. Soms de fiets. Ik weet niet wat ik moet kiezen :z

Gerben Visser said:
Klopt helemaal, maar waar haal je dit vandaan dan:p? Staat namelijk nergens dat je je alleen maar bezig houd met tuning als je de 20pk aangetikt hebt :*

Gerben

staat er niet letterlijk, maar hij vroeg zich af wie er wat aan tuning doen van de 24.000 leden. Hoe kan je dat afleiden uit deze poll dan?

ik zal de opmerking maar maken voordat iemand anders het doet:P

geld ik berij wat anders nu... ook voor je vriendin??? :P

----------------
nee, ik rijd nu auto
en dr staat in de tuin nog een 70ccteleukvoorstraat setup
en een oldtinmer puch

Status
Not open for further replies.
Back