This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat mij vandaag dus overkwam

Rud '86

Steelo Runner
kom van meeting af(scoot start in 1 x electrisch) en ga ff bij een vriend langs. (5min) Pak me scooter weer. wil hem starten. zuiger gaat een paar x op een neer, toen deed ie nix meer. nu heletijd als ik hem elec. wil starten hoor ik een tik. paar min. later probeer ik het weer, start ie wel. Rij naar huis en zet hem uit. probeerhem kwartiertje later weer te starten, hoor heletijd een tik weer. (met kickstarter doet ie het nog perfect)
zekering nog in orde. accu opgeladen. en da ding zit in carterkap nog goed.
wat kan dit nog meer zijn, dat ie het opeens nie meer doen, even daarna weer wel, en nu helemaal niet meer.??
Nu trekt ie ook sneller als tijdens sprint op meeting, terwijl ik er nix aan verandert heb. denk dat dit nix met die elec. start te maken heeft??
 
die tik is van je battery je battery zal droog zijn een drooge battery geeft altijd dat tik geluid ik zou proberen je batery opvullen met gedistiliseerd water en dan een paar uur opladen
als dat niet helpt nieuwe battery
 
hoe bedoel je met droog? kun je me ff uitleggen hoe je da doet.
voor de rest doet alles het nog. knipperlichten, toeter => nog goed zelfs. dus niet zon wazige geluidje maar gewoon hard.
toeteren kost natuurlijk nie zoveel stroom, maar dan moet die elec. start het toch wel doen nadat ik ff gereden heb.