Wat kost stout zijn tegenwoordig?

zibbii

Well-Known Member
ik heb 2 x door het rood gereden
ben gaan lopen maar ze hebben mij ingesloten
mijn rijbewijs is vervallen maar ik had wel atest van verlies(maar mijn voorlopig rijbewijs is ondertussen al vervallen)

ik vraag me af welke hoeveel mijn boete zou kunnen zijn voor:
2 x door het rood rijden
vluchtmisdrijf
en geen rijbewijs hebben ?

als u mij kunt helpen dankuwel

(ps: sorry als dit tipic hier niet past maar ik zou graag een betje opde hoogte zij van wat mij staat te gebeure )
 
Advertisement - register to remove this

negeren van stopteken zijn ze niet vriendelijk mee :D
door rood met de auto is 160 euro ofzo?
zonder rijbewijs rijden = misdrijf (met de auto dan) , en dat is ook niet misselijk
 
negeren van stopteken zijn ze niet vriendelijk mee :D
door rood met de auto is 160 euro ofzo?
zonder rijbewijs rijden = misdrijf (met de auto dan) , en dat is ook niet misselijk
jhaa ik weet het
ik weet dat het 150€ is voor rood licht
en dat telt maar 1 x ik hebt het aan de politie gevraagd en die zij dat telt als 1 overtreding en ik heb mij eruit kunnen praaten een beetje :s
ik had gezecht dat ik dacht dat het een ambulance was omdat het een redelijk grote auto was iets grooter als een combi :s
en over dat rijbewij weten ze niet ik had een atest van verlies waar voorlopig rijbewijs opstaa maar dat is al 3 maand vervallen denkik dus ik hoop dat ze er niet achter komen :s
 
Nee hoor. Zo ben ik toendertijd onder een erg dure boete gekomen, door mijn certificaat te laten zien ipv mijn rijbewijs. Zat toen ook nog op het bureau en gezien mijn leeftijd (was toen 18 ) vroegen ze of ik echt geen rijbewijs had.

Heeft me een paar maand rijontzegging bespaart en veel geld.
 
Tot ze je een keer gaan natrekken en blijkt dat je wel een rijbewijs hebt.. Denk dat je dan iets harder de lul bent.
 
Dat is dus inmiddels al zo'n 2 jaar geleden. Is in december gebeurt, nooit weer wat van gehoord dus zal ook niet meer gebeuren :)

Edit:

En nadat ik dat gedaan had deed een maat van me het zelfde toen hij gepakt werd. Daar zijn ze later wel achter gekomen. Maar konden ze niks doen meer. Hebben ze zijn certificaat wel gepakt en door midden geknipt. Maar geen extra boetes of iets dergelijks.
 
Dat is dus inmiddels al zo'n 2 jaar geleden. Is in december gebeurt, nooit weer wat van gehoord dus zal ook niet meer gebeuren :)

Edit:

En nadat ik dat gedaan had deed een maat van me het zelfde toen hij gepakt werd. Daar zijn ze later wel achter gekomen. Maar konden ze niks doen meer. Hebben ze zijn certificaat wel gepakt en door midden geknipt. Maar geen extra boetes of iets dergelijks.
hehe oke dan ben ik al beetje gerust jhaa nu enkel nog die vlucht misdrijf mss kweet niet eker of ze dat erop hebben geschreven en die rode lichten :s
 
Back
Top