Wat kost een Mina blok?

Mizzle.

VW T2b '78 owner
Ik kan een Minarelli Blok kope van een kerel die ze SR in de prak heeft gerede..
Ze blok is nog goed (moet alleen nog een nieuw zuigertje in voor de zekerheid)
Ik wil HEEl ze Standaard Blok (met NRX) en velg/schijf/bobine kope....

Hij weet nog geen prijs en ik zou ok niet wete wat een reele prijs is...

Wat denke jullie?

Tell me :D

Advertisement - register to remove this

Jah maar als je een blokje zoekt voor 75 euro of sow gewoon met krukas erin, en je koopt allemaal originele rommel hier op het forum (want zeg zelf, meeste mensen doen hun originele cilinder, vario, koppeling etc. voor een prikkie weg (10-15 euro)) Ben je een stukje goedkoper uit lijkt mij!

Hhahaahab....ja dat ken natuurlijk ook (Je ken natuurlijk effe een blok ervan onder jatte...) Maar ik heb het over een reeele (goede) prijs voor een lopend blok...Want voor E 5.- krijg ik eerder een klap voor me kop ipv een blok :P

Jah idd, nou dan zou k gewoon een leeg blok kopen en dan gelijk snelle spullen... Als je eerst origineel spul aan gaat schaffen, moet je er daarna ook weer vanaf...

nouw 150-200 is een mooi bedrag voor een plug and play blok, maar als je sneller wlt rijden kan je veel beter een leeg blok kopen omdat je std. spullen toch niet snel kwijtraakt , en dan is het zonde van je geld, veel sucses mvg michael

Back