This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat kost afstellen gemiddeld... ???

psycho

Well-Known Member
Hey mensen....

Aangezien ik een runner heb gekocht die kut is afgesteld, wil ik dit laten doen.
Zelf begin ik er niet aan, aangezien ik m dan beter meteen kan slopen....

Dus wat kost het gemiddeld om een scooter af te laten stellen ???
-Sproeier + carb. afstelling
-Rollers
-Drukveer
-Trekveertjes...

En hoe stellen ze m af ?
Ik wil m het liefst op trekkracht afgesteld hebben....

Ook moeten de voet en koppakking vervangen worden(laat t in 1 x doen)...

Ik weet dat elke zaak een andere prijs heeft, maar een schatting lukt wel toch???

Thx alvast

Hey mensen nog een vraagje
Heb toch al een topic dus meteen er maar in

Het blok loopt ook vol met water, als ik even gestart heb.

Dit heb ik nagevraagd, en als de waterpomp kapot zou zijn, loopt t blok meteen vol.
Aangezien dit pas gebeurd na het starten en 30 meter rijden ofzo, denkt hij dat het de pakkingen zijn....
Anders zou het gehele blok uit elkaar moeten voor de waterpomp...

Als de waterpomp kapot zou zijn, zou ik deze kunnen laten zitten en er een reich waterpomp op kunnen gooien ???????
Of heeft dit nadelige gevolgen ????

laten afstellen is gewoon tyfus duur, heb het een keer laten doen toen ik er nog geen verstand van had, ik ben gewoon lichtjes opgelicht

Rollen 4.0 gram, membraan vervangen, en sproertje 1 maatje kleiner gegaan....

100 euro, en ze hebben ook nog me oude rollen en membraan gehouden....
dus conclusie gewoon aan een paar vriender vragen die er verstand van hebben, scheelt minimaal de helft

LEZEN...

ErwinZ said:

Ja idd.....

Ik heb eerder al gemeld, dat ik HIER geen vrienden heb die t goed kunnen...
Aangezien ik hier nog niet zolang woon, heb ik de echte scooter-wauzen nog niet leren kennen...

En in Rotterdam wonen er wel een stel, maar ik kan die scoot niet daar krijgen
Dan maar door de shop....

mja , dan was dat dus een rare dealer , wie vervangt er nou bij afstellen een compleet membraan 8P...

jij hebt gewoon wat teveel betaald , mja , ik vind het altijd wel raar dat iedereen hier een grote bek heeft over dealers maar nooit zeggen wat ze in tussen tijd zelf al verprutst hebben...