Wat kan het nu nog zijn?

Ephymerous

Banned
Mijn scooter begint pas vanaf de 30 kmh op de teller echt lekker te trekken... je hoort geen verschil in toeren. Er zitten de sterkste omega veertjes in de koppeling. Gewichtjes zijn goed. V-snaar is ong 2000 km oud. Drukveer is nog goed. En ik weet duz echt niet meer waar het nu aan ligt. 0 - 30 gaat sloom en bij 30 begint ie te fatsoenlijk te trekken. En er zit GEEN toerendip in. Ik heb standaart koppeling en Speedcontrol. Een andere vario helpt niet.

Bijvoorbaat dank!

grtz
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Casper
mja, dan wijd ik het probleem de speedcontrol :D
hij is slecht maar zo slecht? ik ken een ark die super met zo'n speedcontrol rijdt. Die heeft trouwens wel een heel foute setup: nrx + speedcontrol + 2g
 
Originally posted by Casper
mja, dan wijd ik het probleem de speedcontrol :D

Mja, speedcontrol met een 'gemiddelde' drukveer geeft vaak dipsaus... ik las dat Valentino zelfs een Malossi rood pakt i.c.m. een speedcontrol, maar ik las ook weer ergens anders dat je er goede resultaten mee kan krijgen als je de achterpoelies vervangt. Met andere woorden, het is maar een vaag ding :)
 
ik rij met evo drukveer en speedcontrol.
geen dip

ja wel een klein vaag stotteringetje bij de 60 maar dat is mijn ontsteking denk ik.
 
Klinkt dus als veeeeels te lichte rollen... Dus doe doe maares wat aan. Die Speedcontrol kun je wel wat mee, maar dan meot je idd een lomp sterke drukveer. Mal. Rood of Polini paars/zilver (ook wel evo veer genoemd).

Dus je rollen zijn cker niet goed net zo min als je drukveertje.
 
Back
Top