Wat kan de politie max. Doen?

Status
Not open for further replies.

Seha

New Member
Hoi. Ik heb een snorfiets met een blauwe kenteken dke dus max 25 km/h mag. Ik heb hem ontgrensd waardoor die nu makkelijk de 70 haalt. Ook heb ik een knopje verstopt op mn scooter waar ik op kan drukken als ik op de rollerbank moet. Wat kan de politie maximaal doen als ik op de rollerbank moet + ze ontdekken de begrenzer?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi. Ik heb een snorfiets met een blauwe kenteken dke dus max 25 km/h mag. Ik heb hem ontgrensd waardoor die nu makkelijk de 70 haalt. Ook heb ik een knopje verstopt op mn scooter waar ik op kan drukken als ik op de rollerbank moet. Wat kan de politie maximaal doen als ik op de rollerbank moet + ze ontdekken de begrenzer?
Hele vette boete geven, WOK-status op scooter zetten en rijbewijs innemen.
 
Ik denk dat ze de scooter persoonlijk in beslag nemen.. Van 25km/u naar 70km/u is nogal een flinke overschrijding.. Het is nogal een verschil of je de overteding met een brom scooter maakt of een snor scooter

Je krijgt i.i.g een WOK en en dikke bekeuring.. Het ligt er maar ook net aan welke agent je dan treft.
Maar ik denk dat ze tegenwoordig niet meer zo makkelijk zijn als vroeger..
 
Ik denk dat ze de scooter persoonlijk in beslag nemen.. Van 25km/u naar 70km/u is nogal een flinke overschrijding.. Het is nogal een verschil of je de overteding met een brom scooter maakt of een snor scooter

Je krijgt i.i.g een WOK en en dikke bekeuring.. Het ligt er maar ook net aan welke agent je dan treft.
Maar ik denk dat ze tegenwoordig niet meer zo makkelijk zijn als vroeger..

Het is met een snorscooter.
Hoelang nemen ze het in beslag?
 
Dat kunnen wij niet zeggen want dat bepaald de rechter.
En die kijkt naar je verleden met overtredingen en naar hoe grof de overtreding is.
In het slechtste geval ben je scooter en rijbewijs permanent kwijt met bijvoorbeeld een rijontzegging van 2 jaar of zo, dan kun je auto rijbewijs ook wel vergeten in die tijd.
Te veel factoren dus om je goed antwoord te kunnen geven.
 
Stel je vragen hier:
https://www.om.nl/contact/
Selecteer de regio waar je woont.
Je hebt al diverse antwoorden gekregen, verder niet meer zeuren op dit forum.
KLAAR.......................


MOD_EDIT Gcs100 mag het misschien wat vriendelijker??? Ik snap ook dat deze gebruiker de grens aan het opzoeken is tussen wat wel mag en niet mag.. Maar is het op ze minst mogelijk beleefd tegen elkaar te zijn?? Het is hier geen kleuter school. Anders gaan we volgende x dit soort topics niet meer toe staan.. En worden er alleen nog serieuze vragen behandeld.. Niet meer die dingen van wat wel of niet nog haalbaar is.. Ook snor opvoer topics moeten dan niet meer door de beugel kunnen.. Want iedereen kan lezen wat hier gepost word.. En we gaan niet de goede naam van dit forum ten grabbel gooien door dit soort topics te behandelen. Alles word ook met social media gedeeld..
En bij deze is de vraag behandeld, Iedereen bedankt voor het mee denken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top