This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jullie favoriete bier??

Originally posted by Razkin
Als je bezopen bent smaakt elk biertje hetzelfde.

bijna elk biertje... ik was laatst genoodzaakt dommelsch van de tap te zuipen.. GADVERDAMME wat krijg je daar een kleffe bek van, echt smerig...

en ik weet niet echt waarom, maar het standaard bier hier is bavaria. en dat is zeer goed te zuipen.
 
birra morreti en ons blauw (italiaans)
heineken
grolsch

en slechtste bier is amstel
 
Last edited:
Bavaria als normaal bier, verder heineken oud bruin, wieckse witte, palm, corona.

En als er ìets vies is, dan is het heineken.
Gisteren bij de feesttent hier in de buurt hadden ze dat ook, 1 woord: GATVERDAMME!! wat is dat vies zeg, wat een vieze vuile lauwe bocht is dat, rommel, dat smaakt dus echt nergens naar, dat noem ik geen bier meer :r :r

Zo dat moest er even uit 0?
 
dat had ik ook een keer en toen zeiden ze tegen mij dat het amstel was dat was echt waterig alleen nu heb ik na gevraagd aan ene bierbrouwer en die zeg t dat op feesten gewooon een mix van allebieren word bezorgd meestal met water erdoor en daar betalen ze ongeveer €0.50cent per liter voor
 
Amstel

En Corona.
Heineken is ook te doen, grolsch vind ik persoonlijk niet lekker.
 
Heineken
Grolch
Warsteiner
Bavaria

Had laatst een literfles (ofzo) van Hertog Jan, die shit is niet te zuipen zeg.... maja toch maar opgedronken, anders is et zonde eh
 
Zuipen: Heineken
Na t werk: Palm van de tap
Thuis: Grolsch
Af en toe: DESPERADOS:~ en corona
Ennuh, ik heb over 1,5 week weer een paar ltr flessen San Miguel!!!
 
dommelsch ice is ook wel
en oranjeboom is ook wel lekker alleen je krijgt er fucking hoofdpijn van

Brouwmeester van de aldi is ech zwaar kotsopwekkend