This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat is jullie favoriete bier??

KOBUS

Handige prutser......
Wat is jullie favoriete bier??
Mijn favo bier is 0? JUPILER0? en dat van jullie??


Mzzl
 
als we het over tap bier hebben is heiniken toch echt het beste, maar uit fles is jupiler of grolsch beter.
maarjah das mijn smaak natuurlijk.
 
Ik vind Palm ook het fijnste biertje wat er is.

Maar in uitgaans gelegenheden wordt toch meestal Heineken of Amstel geschonken...en dat lust ik ook wel .
 
Heineken Roeleer natuurlijk !!
, maar ben net terug van 2 weken Spanje waar San Miguel het bekendste bier is en dat is ook Behoorlijk tasty.
 
MJa, jammer dat er geen poll van gemaakt is

Ik hou niet zo van bier, doe mij maar de sterkte drank mja bij gebrek aan beter het liefst GROLSH 8)
 
He vraagje ik hoor iedereen altijd zo stoer praten over bier zus enzo maaruh als je nou 5 glazen bier voor je krijgt gewoon heineken dommelsch grolsch bav amstel
wie zal het verschil proeven? of het beestje"glas bier" de juiste naam kunnen geven?
 

Dat verschil proef ik wel... ten minste... bij de eerste 2 biertjes ofzo. Als je al een stuk of wat op hebt kan je net zo goed goedkoop aldi-bier gaan zuipen... dan proef je toch nix meer

Owjah: ik ga voor Heineken en sjek mn Nickname
 
Originally posted by erwinski
MJa, jammer dat er geen poll van gemaakt is

Ik hou niet zo van bier, doe mij maar de sterkte drank mja bij gebrek aan beter het liefst GROLSH 8)



Als ik wist hoe ik een poll moest maken had ik het gedaan, maarja dat weet ik niet dus misschien iemand anders die dit zou kunnen/willen doen??