wat is er loos..

  • Thread starter Thread starter MisterP®oject
  • Start date Start date
M

MisterP®oject

Guest
ik had een onbegrenste bida s2rr waarmee ik 90 op scooterteller reed maarja de politie kwam en ik moest op een rollerbankie dus een nieuwe uitlaat kopen! Nu heb ik een yasuni Z gekocht met begrenzers maar nu word me motor ineens heel erg warm (hij rijd wel goed, snelheid ongeveer 50). Hij trekt ook zo langzaam.. ik begrijp wel dat ik langzamer op ga trekken maar anderen met een stnd uitlaat trekken mij zo eruit! ik heb nu nog 4 gram rollen is dit te licht.. ?
Over de warme cilinder was ik naar de dealer gegaan en hij gaf als tip me carb goed af te stellen..nu weet ik nie of hij te arm of te rijk staat..
en hoe kom je bij mina horizontaal het beste bij je carb.? zonder alles eraf te halen.. alvast bedankt! oja de dealer zij dat een temperatuur van 80 graden niets uitmaakt als de carb goed afgesteld staat :S!
 
Advertisement - register to remove this

zijn die std pijpen dan ook begrensd? je moet wel begrijpen dat een snelle pijp toeren nodig is om optimaal te presteren en dat toerental zul je begrensd nooit berijken teminste niet met een bruikbaar vermogen. kortom : een snelle pijp begrensd zal nooit goed trekken...
 
4 gram is vrij licht voor een begrenste scoot. Dat kan voor overtoeren zorgen en dat weer voor een hogere temp. Bij een rox kom je het makkelijkste bij je vlotter door je luchtfilter er afte halen. Vervolegns kan je dan onder je scoot gaan liggen en schreoven maar. :)
 
Back
Top