Wat is er beter voor een hebo50cc een polini for race of yansuni c16 of c20

Advertisement - register to remove this

Denk de For Race, die 50cc hebo is geen Manston lijkt mij(alleen 70cc uitvoeringen).
Dus zijn de C16/C20 sowieso te hoogtoerig.
Dit had je ook in het beginnerstopic kunnen vragen.
 
Originally posted by Mari
Denk de For Race, die 50cc hebo is geen Manston lijkt mij(alleen 70cc uitvoeringen).
Dus zijn de C16/C20 sowieso te hoogtoerig.
Dit had je ook in het beginnerstopic kunnen vragen.


Er is wel een Manston 50cc :|

Als het een manston is, denk ik wel dat je een C16, C20 mag gaan kopen..

Anders lekker een shot / 4 race..
 
Er bestaat wel degelijk een manston 50.
Als je voor de beste prestaties wilt gaan zou ik voor een C20 gaan, ook als je eventueel verdere tuningsplannen hebt.
Een C16 gaat niet werken omdat de volume van deze uitlaat te hoog is daardoor heb je te weinig expansie of ook wel tegendruk hierdoor haal je gewoon niet het maximale uit je cilinder.
Ten eerste ligt het er maar net aan of het een Manston 50 is en ten tweedde of die voor straatgebruik is, ten derde of je nog verdere tuningsplannen hebt en tenslotte ga je voor het meeste vermogen?
 
20 is absoluut overkill, gaat niet maaoi lopen, bijna geen koppel, ik zou het, zoals eerder genoemd, meer zoeken in de klasse van uitlaten voor de standaard 70cc's. Voorbeelden: gianelli shot, yasuni R(zal zeker perfect lopen) etc etc. Yasuni R(bidalot s2) zal; het denk ik heel erg goed, pijp is goed voor laagtourige 70cc en hoogtourige 50cc(dat heb jij) dus lijkt dat me de beste pijp voor jou. Succes ermee verder
 
idd die mensen met rare opmerking zoals neem c16/c20 echt dom eigenlijk want c16 = voor evo 70 / mhr / hebo manston onbewerkt

en c20= zelfde cil. getuned

en ik heb een 50 corsa met 4 race en ja ik trek hem op ze 8erwiel en haal er de 105 echte km mee wat harder kan want heb deuk in me bocht :( mja ik zou hem houden of yasuni R kopen.
 
Originally posted by souroush
idd die mensen met rare opmerking zoals neem c16/c20 echt dom eigenlijk want c16 = voor evo 70 / mhr / hebo manston onbewerkt

en c20= zelfde cil. getuned

en ik heb een 50 corsa met 4 race en ja ik trek hem op ze 8erwiel en haal er de 105 echte km mee wat harder kan want heb deuk in me bocht :( mja ik zou hem houden of yasuni R kopen.

Ja tuurlijk:|
Ik zou zeggen topicstarter, haal een c20, want het volume van die uitlaat is wel goed voor die manston en trekkracht zal je ook hebben, het is een 50 MANSTON dus prestaties zal je echt wel merken, suc6, Laters
 
Originally posted by souroush
idd die mensen met rare opmerking zoals neem c16/c20 echt dom eigenlijk want c16 = voor evo 70 / mhr / hebo manston onbewerkt

en c20= zelfde cil. getuned

en ik heb een 50 corsa met 4 race en ja ik trek hem op ze 8erwiel en haal er de 105 echte km mee wat harder kan want heb deuk in me bocht :( mja ik zou hem houden of yasuni R kopen.

{! SCOOTPARTS GEBLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

ben je er nu al uit? :X
 
Back
Top