Wat is een goede vervangingsuitlaat?

Bart Lormans

New Member
Hallo,
IK heb pas piaggio zip gekocht met een 70cc dr en 19mm carb. MIJn uitlaat (leovince sp3) begint hier en daar te roesten mijn vraag was wat een goede rvs vervangingsuitlaat is?
 
Advertisement - register to remove this

Voor 2takt zijn er geen of amper RVS uitlaten te krijgen.. Voor 4takt wel..

Zo ongeveer de enigste optie is dit:

C41B1A1F-C04B-454F-A1A4-6BD636D8F08C_24522-0_66643.png
 
Hallo,
IK heb pas piaggio zip gekocht met een 70cc dr en 19mm carb. MIJn uitlaat (leovince sp3) begint hier en daar te roesten mijn vraag was wat een goede rvs vervangingsuitlaat is?
Ik heb zelf de leovince HM70 erg fijn uitlaatje trekt super hard op en op de top ook behoorlijk snel 100/110 bij mij. ligt net aan de wind ;)
als de uitlaat vies word gewoon 2 takt olie of wd 40 op de uitlaat spuiten en met een theedoek of keukenrol schoon vegen dan warm stoken die uitlaat (ff gaan rijden) en dat voorkomt het roesten, wat je ook kan doen is met een potje commandant 3 (rubbing compound.) dat werkt ook erg goed.

Succes!
 
Ik zou gewoon voor de originele piaggio uitlaat gaan.. Die houden het best wel lang vol.. Die leo vince dingen roest al wanneer je hem al onder je scooter schroeft..

En doe er vooral oude afgewerkte olie aan de uitlaat.. Dan gaat hij nog veel langer mee..
 
Ik zou gewoon voor de originele piaggio uitlaat gaan.. Die houden het best wel lang vol.. Die leo vince dingen roest al wanneer je hem al onder je scooter schroeft..

En doe er vooral oude afgewerkte olie aan de uitlaat.. Dan gaat hij nog veel langer mee..
Als je de uitlaat zelf goed onderhoud en als ie vies is schoonmaakt met 2 takt olie (die zorgt voor een bescherm laag tegen roest) ik heb deze uitlaat al meer dan een jaar en geen roest vlekken er op omdat ik hem altijd goed heb onderhouden.
 
Back
Top