wat is een goede setup voor een 72cc kymco agility rs?

Bram_op

New Member
Hallo allen,

ik heb pas geleden een 72cc kit van Mezoly onder mijn Kymco Agility rs uit 2010 geplaatst.
Er is op dit moment rond de 175 km gereden met de nieuwe kit.
De rest van de setup is nog origineel, alleen is de varioring er door de vorige eigenaar uitgehaald.
Momenteel is de top rond de 60-62 op de teller en hetzelfde op gps.
Nu vraag ik mij heel erg af wat een goede setup zal zijn om alles uit deze kit te halen.

Het zal mij vooral gaan om:
-sproeier maat
-luchtfilter / powerfilter
-trek - en drukveren
-sportvario
-gewicht van de rolletjes

Ik hoop dat iemand hier mij heel erg mee kan helpen want weet zelf niet zo goed wat ik het beste kan doen en wat voor effect het zal hebben.
 
Advertisement - register to remove this

Wil je echt sneller moet je echt een 85cc kit hebben.

Persoonlijk zou ik die sportvario wel aanraden.. (wel eentje waarbij de rollerbanen een verlengd stukje hebben)

Wil je meer power in de top heb je een andere nokkenas nodig. (origineel is best braaf.)
 
Wil je echt sneller moet je echt een 85cc kit hebben.

Persoonlijk zou ik die sportvario wel aanraden.. (wel eentje waarbij de rollerbanen een verlengd stukje hebben)

Wil je meer power in de top heb je een andere nokkenas nodig. (origineel is best braaf.)
En wat voor merk zou je dan aanraden voor de sportvario?

En richting hoeveel gram rolletjes moet ik dan gaan kijken? Ik heb uit mn hoofd momenteel 6,5g rolletjes.

En zal er nog een goed effect komen als ik er andere trekveertjes en een zwaarde drukveer erop zet?
 
Back
Top