Wat is dit voor vreemde auto??

sr-johan

Elite User
Ik reed laatst bij rotterdam en toen zag een een vreemde wagen. (ik moet gewoon even weten welke het is). Weten jullie wat voor wagen dit is? Het is btw niet echt duidelijke foto.

deskihut010.jpg


deskihut012.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee, een infinity, luxe segment van nissan, wordt bijna niet verkocht in nl.

Bij de nissan zoetermeer staat z'n eentje te koop.
 
Infinity RX300, is een submerk van Nissan in Amerika, ze hebbben ook nog een coupe de G35 jezus das een mooie bak.

Deze wagen is ook erg mooi int egt. Toen ik in de USA was zag je er veel rijden heb ff naar binne gekeken, zeer mooi alleen jammer dat het stuur en dashboard zo zijn overgenomen uit een 350z.
 
Bedankt jongens voor de moeite 8) . Mijn kennis is hiermee weer gegroeid. :P
Weet iemand ook wat voor motor er in zulke wagens zit?

Kan weer dicht dit topic.
 
Zo'n ding zag ik ook langsrijden toen ik laatst in Zandvoort was.. Kon helaas niet zien wat voor merk het was, nu dus wel :p

Echt supermooi ding :W De velgen die er op zitten zijn ook huge :o
 
InsaneMalebrain said:
Zo'n ding zag ik ook langsrijden toen ik laatst in Zandvoort was.. Kon helaas niet zien wat voor merk het was, nu dus wel :p

Echt supermooi ding :W De velgen die er op zitten zijn ook huge :o


mja std velgen zijn 20 inch ofzo :)
 
Freezer said:
nee, een infinity, luxe segment van nissan, wordt bijna niet verkocht in nl.

Bij de nissan zoetermeer staat z'n eentje te koop.

Hier bij ons in het dorp bij de HAI(hollandse auto import) staan er een stuk of 3 te koop, dingen zien er wel grappig uit.
 
Jesse@BlueSR said:
Infinity RX300

RX300 is Lexus...

Freezer said:
nee, een infinity, luxe segment van nissan, wordt bijna niet verkocht in nl.

Bij de nissan zoetermeer staat z'n eentje te koop.

Tot nu toe heb ik ze bij elke Nissan dealer wel zien staan waar ik langs kwam, denk dat ze gewoon overal wel verkocht worden. Dit soort auto's wordt steeds populairder in Nederland.
 
Back
Top