Wat heeft meer koppel: gilardoni 65 w-poort of polini corsa 70

hoe weet je dat? je hebt niet eens wat anders geprobeerd 8P

en van anderen kun je niet uit gaan , wie weet hoe slecht dat blok was..
 
minder snelle cilinders zijn over het algemeen ook betrouwbaarder he.
bij am6 cilinders van dr weet ik iig dat ze laagtoerig zijn. en zeer betrouwbaar.

denk dat da voor scooter zelfde geld
 
oja nog een vraagje hoe zou een polini w poort lopen tegenover een corsa?
is deze wel echt 70cc of net als de giladoni 65?
kan namelijk nog voor goedkoop een polini w poorter krijgen:p
 
ik loop ook goed. heb er geen cilinder voor nodig. ik denk dat ik beter kan lopen dan een cilinder, want die heeft geen beentjes.
Ach ach Melf, je hebt veel te veel vrije tijd om aan onzinvragen respons te geven ;)

ik heb helemaal niet zoveel vrij tijd ,maar jij wel blijkbaar om mensen die anderen bereid zijn om te helpen gewoon af te zeiken omdat jij het zielig vind ofzo...

volgens mij snap je ook niet wat ik bedoel , ik zeg het loopt goed , laat het dan gewoon zo , dat is alles wat ik zeg...

als dat niet goed is volgens jou , dan kun je gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent , maar niet iemand persoonlijk zo gaan aanvallen omdat je me niet mag ofzo , en ooit een keer een waterpomp hebt verkocht die het niet goed deed , dat wil je toch horen ofzo??

mja , je zeurt maar een eind weg ;)
 
ik heb helemaal niet zoveel vrij tijd ,maar jij wel blijkbaar om mensen die anderen bereid zijn om te helpen gewoon af te zeiken omdat jij het zielig vind ofzo...

volgens mij snap je ook niet wat ik bedoel , ik zeg het loopt goed , laat het dan gewoon zo , dat is alles wat ik zeg...

als dat niet goed is volgens jou , dan kun je gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent , maar niet iemand persoonlijk zo gaan aanvallen omdat je me niet mag ofzo , en ooit een keer een waterpomp hebt verkocht die het niet goed deed , dat wil je toch horen ofzo??

mja , je zeurt maar een eind weg ;)

het is een grapje. ow ow ow...melf doe maar rustig ;)
 
nou leuke grapjes dan...

je kunt mij niet vertellen dat je het niet helemaal meent , ander zeg je er niks van..

maargoed , ontopic dan maar weer..
 
die nastykiller heeft helemala te veel tijd nutteloze onzin reacties waar niemand wat aan hebt

melf beantwoord indd wel veel vrage maar dat moet die zelf weten tog
hij geeft wel altijd goede reacties waar je wat aan hebt en als ik dat zo hoor heeft die er ook wel verstand van

en ja die corsa loopt wel goed maar ik dacht w poort 3 tientjes:p
kheb alleen 1 probleem hij loopt zwaar de vertanding uit
zou jij mischien weten melf wat voor vertanding er in moet?
dat die nog wel goed optrekt en redelijke top heeft
 
oja zou iemand mischien ook weten welke trekveren en drukveer ik het best zou gebruiken
wnat hij trekt goed op en zakt daarna ietjess weg heel weinig en bij 20 schiet die weer heel erg in de touren
ik heb trouwens 7 grams rollen of 6
 
dat zou kunnen kloppen , de vertanding van een zip is erg kort , een luchtgkoelde loopt vaak bij 65 a 70 op de teller al behoorlijk in toeren.

wat erin moet kan ik zo niet zeggen ,er zijn meerdere types , je zou eerst de vertanding los moeten halen om te kijken wat er in zit.

ik zou gewoon een witte malossi veer nemen.
 
ja tellertje doet het niet:p
het is een puch zip type 3 de type met schijfrem voor

is ut erg als je de vertanding uitrijd is dit schadelijk ervoor of maakt het niet zoveel uit?

maandag haal ik wel ff
brom vertanding
drukveer malossi wit
en dan omega zwarte trekveren
rollen zijn wel goed
 
het kan schadelijk zijn ja , je moet je bedenken dat je vertanding iig al teveel toeren draaid en dus veel sneller slijt , maar ook je cilinder draait meer toeren dan nodig is en dus ook daar extra slijtage. tevens is het variosysteem er ook niet blij mee..

daarnaast rijd je op een gegeven moment boven je powerband waardoor je een stuk minder vermogen zal hebben..

de std bromvertanding is ook erg kort , als er al een verschil tussen snor en brom zit btw.
 
Back
Top