This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
dieselmaniac said:
met minder geld, kan je ECHT wel hetzelfde resultaat bereiken hoor

iets meer geld betekent iets meer kwaliteit en iet minder tijd dat je ermee bezig bent.
ik heb mijn soortgelijke setje nu bijna 2 jaar. denk niet dat jij 2 jaar met een potje belgom doet (als je kijkt naar wat ik gepolijst heb)

Funk_dm said:
iets meer geld betekent iets meer kwaliteit en iet minder tijd dat je ermee bezig bent.
ik heb mijn soortgelijke setje nu bijna 2 jaar. denk niet dat jij 2 jaar met een potje belgom doet (als je kijkt naar wat ik gepolijst heb)

dat slaat nergens op hoe duurder hoe beter. met 2 potjes belgom kun je best een jaar doen ligt e rmaar net aan hoe zuinig je ermee omgaat...

niet altijd nee maar vaak wel.
ik polijst nu bijna 2 jaar met 1 setje a 25 euro wat is dan voordeliger op lange termijn?

het resultaat moet gewoon goed zijn, als dat het is kan je natuurlijk beter de goedkopere variant nemen

mja polijsten blijft durder dan je denkt met dat schuurpapier enzo, ik verkijk me er ook iedere keer op

rs-ruud said:
het resultaat moet gewoon goed zijn, als dat het is kan je natuurlijk beter de goedkopere variant nemen

mja polijsten blijft durder dan je denkt met dat schuurpapier enzo, ik verkijk me er ook iedere keer op

schuurpapier kost geen drol :X 23 cent per a4tje hiero

hier kost het ook 40 cent, maar beter gaat niet heel het forum zeggen wat ze ervoor betalen, dat schiet niet op

kom op PICS!

Hier een uitlaat die ik overlaatst voor een maat heb gedaan... Resultaat is niet echt schitterend, maar ging echt niet beter door de roest die erop zat :?

Voor:

Na:

begin carterkapke

kben begonnen me mijn carterkap maar schiet nie echt goe vooruit :s
kdenk da mijn polijstblok nie echt goe is ook maar vind langs hier geen andere . Nuja kblijf doordoen met deze maar ga binnenkort achter beter schuurpapier khoop dat ik hier ergens wat beter vind dan korrel 1000 want zelf die was moeilijk te vinden :s

greetz

wat ook een erg mooi effect opleverd is eerst nog even met de cif en een scotch en brite matje eroverheen te gaan, word het nog net wat fijner geschuurd

Status
Not open for further replies.