This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Mja ik heb alleen de harde nodig, niet zo`n set van 3 borstels waarvan ik er maar een gebruik

heb even bedrijf gemailt en kijken of de borstel waarover ik mailde de goede is, ik laat het hier nog weten en kan misschien er 10 bestellen of zo

Aprilia_area 51 said:
Mja ik heb alleen de harde nodig, niet zo`n set van 3 borstels waarvan ik er maar een gebruik

heb even bedrijf gemailt en kijken of de borstel waarover ik mailde de goede is, ik laat het hier nog weten en kan misschien er 10 bestellen of zo
Ik ben echt benieuwd naar de borstel die je nodig hebt want begrijp er geen flikker van.

heb je rooienaar al gesproken trouwens?

en dna zeker de harde borstel voor de zachte gebruike voor de opperpimpinblingbling zegmaar, ook maar es opzoek naar zo ding

dit zijn mijn polijst skatjes

let niet op het demper uiteinde... deze moet nog een nieuw in... t gaat puur om de uitlaat en de demper huls

pfff volgens mij begrijp nog niet iedereen het :|

je kan geen grote foto's direct linken, je moet de thumbnails linken.

Net maar effe malossi leeuwtje in m'n gasschuif gefreesd :w

Voor de mensen die het niet begrijpen: dat is de reflectie van een malossi e13 filter

Grtz Hans

eej ik ben bezug met polijsten en nu ben ik zo ver dat ik hem wel aan het glimmen krijg maar niet zo als wat ik zie dat je erzelf in kan zien.
Hoe krijg ik dat.

Moet ik langer schuren met heel fijn schuurpapier of moet ik langer met de polijstborstel erover heen.

Wie o wie wil me even helpen?

Gr erwin

SpeedFight2@c said:
euj nou hier opnieuw me gepolijst spul

damit wat een kleine foto's :S 8P nou niet dat je wat siet maar anders weet ik t ooknie :S

compleet overzichtje

mooi gespoten? velgen vind ik niet echt bijzonder...en alleen die demper glimt btje naar mijn idee...

Status
Not open for further replies.