Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
blackX said:
met 400 :eek:, damn ziet er nice uit, ik vraag me altijd af wanneer ik naar de volgende korrel moet, en mijn schuurpapiertje scheurt als ik met water schuur binnen 5 sec. of dan zitten er ineens geen korrels meer op :?

toch wel waterproof schuurpapier?? Klink van niet namelijk..
 
zo dom was ik ook weer niet maarten, :P, maar best vaag, denk dat het gewoon schuurpapier is dat niet voor metaal bestemd is, staat er namelijk niet op, maar probleem is al opgelost, ben volop aan het schuren/polijsten :D
 
S3601265.JPG

In real live nog veel erger bling bling!! Maar kamer was vrij donker..

Stop met scooters, maar er ik ga der nog zeker heen om wat parts heen te brengen van de auto..
 
Last edited:
Yadajo said:
S3601265.JPG

In real live nog veel erger bling bling!! Maar kamer was vrij donker..

Stop met scooters, maar er ik ga der nog zeker heen om wat parts heen te brengen van de auto..

Ziet er goed uit man.
kan je me het adres van die polijst boer ook eens pmen, zou ook wat parts binnen willen doen.

Grtz Hans
 
Aprilia_area 51 said:
Is gespoten :), coolchrome lak, glimt net zo hard als echt chrome.

En beter breng jij die velgen van die auto er niet heen :rolleyes:

Hoezo breng ik die auto velgen er beter niet naartoe?

en btw: wie zegt dat het hier om auto velgen gaat.
 
Yadajo said:
S3601265.JPG

In real live nog veel erger bling bling!! Maar kamer was vrij donker..

Stop met scooters, maar er ik ga der nog zeker heen om wat parts heen te brengen van de auto..
Vette van dat coolchrome is dat je het ook nog is in kleuren kan doen, binnekort wat resultaten met rood chroom :love:
 
Yadajo said:
Hij heeft het tegen mij:L

waarom doe je dan dat fucking :l teken. hij poste toch na mijn post dus een normaal iemand redeneerd dan dat het op de laatste post is bedoeld, anders quote hij het wel of spreekt hij je wel aan met je naam. dus wie is hier de :L
 
Spasta said:
waarom doe je dan dat fucking :l teken. hij poste toch na mijn post dus een normaal iemand redeneerd dan dat het op de laatste post is bedoeld, anders quote hij het wel of spreekt hij je wel aan met je naam. dus wie is hier de :L

Jij want jij gaat er op in:L
 
Spasta said:
Hoezo breng ik die auto velgen er beter niet naartoe?

en btw: wie zegt dat het hier om auto velgen gaat.

Omdat jij je handen nu gewoon kapot moet schuren op die velgen van je vader :D, begonnen werk moet je afmaken ook :P

en Daniel... ik had het dus tegen Spasta :rolleyes:
 
Aprilia_area 51 said:
Omdat jij je handen nu gewoon kapot moet schuren op die velgen van je vader :D, begonnen werk moet je afmaken ook :P

en Daniel... ik had het dus tegen Spasta :rolleyes:

HeHe, valt best mee want ze zijn best wel glad uit zichzelf maar er is veel zoutaanslag in man :X
btw: ben al aan de 2de voorvelg begonnen (de voorste velgen duren het langste)
Yadajo said:
Oww.. agh boeiend :X
Toch vond ik dat :L smilie tof..

HeHe, ik vind het ook een leuk tekentje man :L :L :L :L

Grtz Hans :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top