Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
InsaneMalebrain said:
w00t! Jeroen leeft ook nog
kleuter.gif

Tijdje geleden dat jij op het forum was volgens mij :)

was op vakantie :*

maar weer terug en vol aan de gang :W

aangezien mijn scooter "klaar" is kwa polijsten ben ik maar aan mijn fiets begonnen :rolleyes: (ja serieus :P )

vanavond of morgen foto`s :)
 
Aprilia_area 51 said:
was op vakantie :*

maar weer terug en vol aan de gang :W

aangezien mijn scooter "klaar" is kwa polijsten ben ik maar aan mijn fiets begonnen :rolleyes: (ja serieus :P )

vanavond of morgen foto`s :)

Je kan te ver gaan :P
 
Het is mijn eigen fiets :rolleyes:, en het zijn maar kleine onderdelen dus ik ben snel klaar (mocht ik er geen zin meer in hebben dan hoef ik alleen dat kleine ding maar af te maken (15 min of zo).

en stel ik ging jou carter + carterkap + voorvorkpoten + waterpompdeksel + velgen polijsten, dan was ik nog wel even bezig :rolleyes:, en stel ik kreeg er geen zin meer in dan MOET ik toch doorgaan. en daar had ik geen zin in :D

bovendien kan ik het naar mijn eigen wens polijsten, dus stel er zitten veel beschadigingen op dan lig ik niet wakker om een paar krasjes. maar "klanten" willen alles perfect hebben...

okojjjjjjj? :*
 
Tijdje geleden ook wat dingen van me fiets gepolijst :!
Fietsbel, koplamp en stuur :+

Had mijn stationsfiets helemaal opgeknapt (gespoten en gepolijst) en voor €100 verkocht 8P

(heb er zelf €25 voor betaald :p )
 
Aprilia_area 51 said:
Het is mijn eigen fiets :rolleyes:, en het zijn maar kleine onderdelen dus ik ben snel klaar (mocht ik er geen zin meer in hebben dan hoef ik alleen dat kleine ding maar af te maken (15 min of zo).

en stel ik ging jou carter + carterkap + voorvorkpoten + waterpompdeksel + velgen polijsten, dan was ik nog wel even bezig :rolleyes:, en stel ik kreeg er geen zin meer in dan MOET ik toch doorgaan. en daar had ik geen zin in :D

bovendien kan ik het naar mijn eigen wens polijsten, dus stel er zitten veel beschadigingen op dan lig ik niet wakker om een paar krasjes. maar "klanten" willen alles perfect hebben...

okojjjjjjj? :*

Verhaal is me duidelijk :*

Zal er niet meer om zeuren hoor :henko:
 
Aprilia_area 51 said:
dempertuutjes doe ik wel :P , 1 euro per stuk :D

daar ben ik heel blij mee :X , moet alleen mijn velgjes laten polijsten, dan is het allemaal weer goed, zelf alleen geen zin in, en geen tijd voor. *D
 
Tja en wat doe je als je je scooter helemaal gepolijst hebt?

juist... je zoekt naar andere dingen, zoals ; je fiets :D :

remhoudertjes (voor en achter)
remdingenDSCN0544.jpg


zadelpen + ring om hem vast te zetten
zadelpenDSCN0539.jpg


remhandels
stuurDSCN0546.jpg


van dichtbij
remhandelDSCN0553.jpg


pedalen
trapperDSCN0540.jpg


andere kant
trapperDSCN0548.jpg


spaken
spakenDSCN0549.jpg
 
Ik ben de velgen van mijn vader zijn auto aan het polijsten maar ik ben er nog niet zo goed in.
(alleen de buitenkant nog maar gedaan)
IMG_0096_klein.jpg


Grtz Hans :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top