This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
die laatste foto's vind ik zelf iets minder, morgen zal ik de neo's eens naar buiten duwen en wat foto's voor je schieten
 






p.s tis moeilijk een foto te maken met dat geglim, elke keer dat licht erop is kut, maar had geen zin om me carterkap eraf te schroeven
 
met 400 , damn ziet er nice uit, ik vraag me altijd af wanneer ik naar de volgende korrel moet, en mijn schuurpapiertje scheurt als ik met water schuur binnen 5 sec. of dan zitten er ineens geen korrels meer op :?
 
damn m8, dat doe je goed.

Ik ga de velgen van mijn pa zijn auto polijsten (of toch een poging doen tot) en als het niet lukt dan spuiten we ze of laten we ze maar verchroomen.

Grtz Hans :*
 
Spasta said:
damn m8, dat doe je goed.

Ik ga de velgen van mijn pa zijn auto polijsten (of toch een poging doen tot)

Grtz Hans :*

Dit wil ik bij mijn eigen velgenook gaan proberen ..
en anders laat ik ze wel weer coaten

+ralf+
 
[5th] klaas said:
dat heeft die witte dna niet en die is trouwens niet meer bij 5th
sorry


Nee ben er al achter, er is nog een dna die heel veel op die van 5th lijkt en die had het wel zo gedaan.
 
Vassago said:
Netjes, mooie foto's ook.

Thnx, en die foto's vond ik idd ook wel mooi geworden

blackX said:
met 400 , damn ziet er nice uit, ik vraag me altijd af wanneer ik naar de volgende korrel moet, en mijn schuurpapiertje scheurt als ik met water schuur binnen 5 sec. of dan zitten er ineens geen korrels meer op :?

Gebruik je wel waterproof schuurpapier?
 
Kleine dingen kan je ook goed ONDER water schuren, gewoon in een emmer, wordt het goed glad van

Uiteraard met waterproof schuurpapier, doorgaan totdat je geen resultaat verbetering ziet, en dan naar de hogere korrel. Tot 1200 oid, en veel water, daarna polijsten, en je blingt als een mofo :+
 
InsaneMalebrain said:
Gebruik je wel waterproof schuurpapier?

ja, van master of zoiets, echt heel raar vind ik et, heb je speciaal schuurpapier voor metaal nodig ofzo??

en mijn velgen willen maar niet glad worden :'( met korrel 180 al gedaan, en 280 en 400, maar wordt nog helemaal niks
 
Ik doe 80, 150, 280, waterproof 400, waterproof 600, 800 en 1000.
Daarna glimt het echt als een motherfokker *D .....en totaal geen krasjes


Oja, en bij waterproof gebruik ik altijd heel veel water. Soms zelfs zoals Vass zegt, in een emmer ONDER water
 
heb een probleem bij het polijsten van men blok
ik heb met de hand geschuurt van korrel 80-120-360-600-1000
en daarna met een stoffendoek(polijstborstel)gepolijst met pasta erop ma
nu zie ik nog allemaal diepe krassen in men blok zitten iemand idee hoe dit komt en hoe ik dit eruit kan krijgen,,,misschien door korrel 60of 100 te gebruiken?
 
Status
Not open for further replies.