Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Ik ben nu ook bezig met me carter kappie, maar hij blijft nog een beetje dof.
Moet ik kan gewoon nog langer doorgaan met polijsten?
 
Ik gebruik nu me handytool de mouse.Zit een polijst set bij voor voorbewerking voor polijsten enz.
Ik heb geschuurd met de hand en met de mouse omdat dat helemaal geen enkele kras achterlaat.
Ga binnenkort denk ik lappenschijf halen kijken of het daarmee beter word.
Want hij zal gaan glimmen, binnenkort ook proberen met de nrg velgen. :)
 
heb nu ff me carterdekseltje gepolijst foto is niet echt super
hoe ik het heb gedaan is: een verfafbijtje werkte voor geen meter :|
korrels: 80.180.240.360.400.600.800.1000.1200. toen ( vergeten met staalwolletje en commandant 4 |( ) groene blok van de gamma en lappenborstel

en het resultaat :):):):):) (is niet echt helemaal af,ff oppoetsen met belgom alu)
Afb000.jpg

Afb003.jpg

Afb001.jpg
 
Is het nou eigenlijk ook noodzakelijk het gepolijste aluminium te lakken ?
Ik hoor van sommige mensen dat je gepolijste alluminium op een gegeven moment gaat "verweren". Maar anderen zeggen ook weer dat het niet gelakt hoeft, maar dat je het gewoon goed moet onderhouden. Iedereen zegt mij iets anders en ik word er helemaal gek van :?, iemand die het verlossende antwoord kan geven ?
 
ik heb vandaag schuurpapier en zo een blok bij Enorm gehaad
maar heb je ook dat belgom nodig om je delen te laten glimmen ??
 
ik polijst nu met me dremel, (velgen) maar dat duurt echt kk lang.. nu ben ik al een paar zaken af geweest voor een grote schijf, voor op de boormachine (gamma, multimate, ect) maar niemand had zo'n grote schijf.. dus hierbij: Zou iemand zo'n harde grote schijf voor me kunnen regelen, graag PM-en dan :) .. sorry als dit niet mag..
 
JorneP said:
ik polijst nu met me dremel, (velgen) maar dat duurt echt kk lang.. nu ben ik al een paar zaken af geweest voor een grote schijf, voor op de boormachine (gamma, multimate, ect) maar niemand had zo'n grote schijf.. dus hierbij: Zou iemand zo'n harde grote schijf voor me kunnen regelen, graag PM-en dan :) .. sorry als dit niet mag..

Je kan beter een lappenschijf aanschaffen denk ik zo.
 
carterkap1.jpg


mijn carterkap,

p.s ik hoor veel mensen die iemand zoekt om carterkap te polijsten, als dit je aanstaat moet je me maar pm-en, wil tegen betaling wel wat polijsten...

reactie's zijn welkom, kritiek ook:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top