Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
PurpleRoxx said:
@ bas

ik kom binnenkort wel ff langs @ rox :) kan je gelijk zien hoe het nu is, en nadat ik hem even onder handen neem :D :D

Dat Staalwol.. kan je dus gewoon Brillo voor gebruiken ;)

En wie ben jij dan ?

Edit; Kijk net in het autotopic en zie die Corvette dus je bent Thomas Verkuil ofniet ? :P
 
Last edited:
Laat es een foto van die carterkappen zien dan, Bas :)

Die velgen van Rolf zien er echt vet uit.. Mijne moeten er ook zo uit komen te zien, maar dat schuren is echt k*t werk :p
 
Dat er wat krasjes inzitten is onze eigen schuld, want we belden hem dat we hem sneller terug wilden dus toen heeft ie het ff snel afgemaakt denk ik...dus niks verkeerds tegen Suvaal in Soesterberg.

Ze glimmen echt ziek en de spiegeling is ook zeer vet...die krasjes lijken wel of er heel licht met staalwol over is gegaan als er heel dicht op zit..maar ff een keer kijken of het met een lappenschijf weg wil :)

attachment.php
 
InsaneMalebrain said:
Laat es een foto van die carterkappen zien dan, Bas :)

Die velgen van Rolf zien er echt vet uit.. Mijne moeten er ook zo uit komen te zien, maar dat schuren is echt k*t werk :p

Dank u dank u.. nu alleen nog me achtervelg :X
 
bedankt voor de info lennard maar ik blijf toch benieuwd als iemand nou eens een fotowtje post kan ik zien hoe die achterkant eruit ziet...
 
Ben vandaag ook bezig geweest :)

BLING.jpg


Nog niet af maar dit is me gelukt met korrel 400 schuurpapier en commandant 5 enb een metaalborsteltje
 
ik wou heel graag dat ik jullie een foto kon laten zien van mijn polijst kunsten maar ik kan het nu 1 maal niet duz|(:'(
 
Klaas , is dat in de mode bij 5th Te.... om de bovenkant van je velg te polijsten ? :P

Heb het wel is bij meerdere gezien d8 ik.
 
bmxtreem said:
jajaja die 3 carterkappen ken ik ergens van :P die heb ik daar zien ligge haha...
mijne is ook mooi geworden hoor :P

Bij ons zaten ze vol krasjes, net of er met een fijne staalborstel na het polijsten overheen was gegaan...was dat bij jou ook ? zal wel komen omdat we hem snel terug moesten hebben :)

En alle putjes zaten er ook nog in ,daarom had ik hem weggebracht..omdat ik er zelf niet bijkon in die hoekjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top