Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Belgom moet je bij een goeie motorzaak zijn idd! vele auto bedrijven en scoots-zaken hebben er nog nooit van gehoord!
 
InsaneMalebrain said:
Hij heeft het volgens mij over de uitlaat :rolleyes:

Die uitlaat moet je gewoon goed onderhouden: afvegen naar rijden, onderhouden met Belgom, etc.
Helaas zal hij na een tijdje wel vekleuren in alle kleuren van de regenboog door de hitte :(

Hij verkleurt inderdaad na een tijdje tot het midden van de uitlaat maar dat kan je weer weg schuren
 
bmxtreem said:
hier in amersfoort kan je het bij veel scooterzaken ook halen hoor...:) tis maar net in welk boere dorp je bent aangelandt...hehe :P

Heheh ja hier in Delft hadden ze er nog nooit van gehoord!! ofja later hoorde ik 1 motorzaak een belletje rinkelen.. maarja.. laat maar :P
 
K hebt me bidalot S2 gepolijst nog niej helemaal af :D (scoot iz nu verkocht)

image.php
 
Last edited:
me vandaag ook beetje bezig houden,
this maar om te proberen ze ;),
kzen wel nog aant wachten op me speciaal bling bling product, ma tmoe uit duitsland komen :s en this hier nu nog nie :@
P1010087.jpg

P1010086.jpg
 
areabike said:
GuidoGouda said:
Ik had niks te doen vanmiddag dus ik heb ff me velgen gepolijst:P


3.jpg


*D Bling Bling *D

hmmm,en dat heb je in 1 middag gedaan?hebben de kabouters mee geholpen?

Neem aan dat jij je velgen geparel straald aangeleverd kreeg? En heb je ook de binnen kant gepolijst of niet? En heb je maybe een close-up foto van de spaken? dank u
 
ik heb mijn blok gepolijst, de carterdeksel, slakkehuis ,stuurbalansjes, remhendels en remklouwen zal binnekort wel eens foto`s plaatsen
 
ik begin dalijk ook met polijsten van me carterdeksel.
dus daarom wil ik ff alles op een rijtje zetten hoe ik het moet.

verfafbijt van albavista om die grijze laag van me deksel af tehalen.
dan schuren (ik doe met de hand) van korrel 100 naar 200 naar 400 naar 600 naar 800 naar 1000 naar 1200. ligt eraan hoe het er dan uit ziet ivm krassen of ik nog 1600 of zal ik die ook gewoon maar doen?
dan neem ik de boormachine en neem een polijst schijf. zo'n stof ding dat je op je boormachine doet. te samen met dat groene spul van de gamma zo'n blok poets ik hem op. dan neem ik de belgom en poets hem daarmee en met droge doek neem ik die zwarte laag weg.
dan moet het resultaat wel mooi zijn?
was dit het of vergeet ik nog iets?
 
Korrel 1200 en 1600 hoeft niet per se. Bij korrel 1000 zie je al zowat geen krasjes meer :)

Voor de rest heb je alles al wel goed ;)

//edit
Hier een voorbeeld van een waterpompdeksel die tot 1000 is geschuurd:

glimpompDSCN0071.jpg


zonnebloempompDSCN0076.jpg


ufopompDSCN0074.jpg


Foto's van Jeroen 8)
 
hier een pic van me blok is nog niet af
Afbeelding080.jpg

Afbeelding081.jpg


foto's zijn niet echt scherp komt door telefooncamera
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top