This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Erg mooi gedaan fabian..nu je voorvelg nog Die remklauwen was zeker wel een kutwerk...ik vond t al een gekut om de verf eraf te krijgen
 
funk-master said:
lennard je gebruikt je blok verkeerd man :X
zo gooi je strax de helft weg :X
btw hoe jij die borstel ook zo heb gekregen :X

Boeie dat de helft weg word gegooid, kost toch maar 3 euro :L




Maar hoe hoor je dat blok dan eigenlijk te gebruiken :?


En mijn borstel is een beetje verot omdat ik hiervoor met Commandant 4 heb gewerkt en daardoor is die helemaal zwart en hard geworden. Toen heb ik hem ff in de wasmachine gedonderd ( :X ) en tja...... Toen was hij dus zo
 
naampje said:
waar haal je die fijne velletjes schuuurpapier 600,800,1000,1200,1600,2000,4000,8000,12000,24000,64000,128000,265000,512000,1024000,enz.



lol

@ autospeciaalzaak

laat me weten als je schuurpapier 1024000 hebt gevonden :*
 
Aprilia_area 51 said:


lol

@ autospeciaalzaak

laat me weten als je schuurpapier 1024000 hebt gevonden :*



volgens mij heb je het tot en met 4000 toch(kan het ook verkeerd hebben)
 
naampje said:


niet zeiken over de slechte kwaliteit foto's is met me telefoon gemaakt(nokia 6600)

]
is voor de helft gedaan moet ik er wel ff bij zeggen maar ben nog niet klaar
 
Hier is mijn uitlaat die er zeer goed uit ziet verder had ik veel meer dingen gedaan maar die zitten om mijn streetmagic en die is in beslag zoals een NRX, hele carters mina horizontaal, waterpomp deksel , stepjes enz enz ik kijk wel of ik er nog foto's van heb



zie hier carterdeksel, carter, stepje en de buis waar de rad aan zit

 
Last edited:
:|:| kerel aluminium roest niet....als je er veel rege op laat kome en je onderhoud het niet word et dof....dus af en toe niet vergete op te poetste met belgon (ik gebruik chroom, dat aku is heel grof misschien krijg je krasse)
 
Hij heeft het volgens mij over de uitlaat

Die uitlaat moet je gewoon goed onderhouden: afvegen naar rijden, onderhouden met Belgom, etc.
Helaas zal hij na een tijdje wel vekleuren in alle kleuren van de regenboog door de hitte
 
InsaneMalebrain said:
Hij heeft het volgens mij over de uitlaat

Die uitlaat moet je gewoon goed onderhouden: afvegen naar rijden, onderhouden met Belgom, etc.
Helaas zal hij na een tijdje wel vekleuren in alle kleuren van de regenboog door de hitte

Dat verkleuren is juist mooi , dan kan je ook zien dat de scoot een beetje power heeft }).Als hij niet verkleurd , dan weet je iig dat je scoot niet zo loopt als dat hij zou moeten lopen .
 
BT said:
Dat verkleuren is juist mooi , dan kan je ook zien dat de scoot een beetje power heeft }).Als hij niet verkleurd , dan weet je iig dat je scoot niet zo loopt als dat hij zou moeten lopen .

wat een onzin, onder een standaard setup wordt je pijp ook wel warm denk :|
 
tuurlijk word onder een std setup je pijp ook warm:|.Maar hoe beter je scoot loopt hoe warmer je uitlaat word en hoe meer ie verkleurt .Als je nog meer opmerkingen hebt ga je maar pmmen:|
 
Status
Not open for further replies.