Wat heb je vandaag gesleuteld topic

Net vanaf 2 uur bezig geweest met de torsie-as van de 405. Wat een klote systeem, ze moeten de baguette die dat bedacht heeft ver onder de grond stoppen...

Ondertussen nog niks kunnen verstellen, wel al 3 van de 4 bouten los. Nu nog de torsiestaven eruit zien te krijgen.
 
Ondertussen ook weer bezig geweest

De brommo weer overgespoten.

Angeleyes van een 205 en xenon erin gemaakt.
Ook usa verlichting erop ,Deze is homemade doormiddel van een 21/5 w japanse fitting uit een alto.
Setje gratis ovale speakers in de deur gezet
Achteruitrijlamp geplaatst (origineel is het voorbereid ,maar niet werkend , dus een breedstraler erop met schakelaar )
Ook besloot de aandrijfriem met 70 km te knappen als gevolg van een verloren bout van de bakkoppeling.
Homokineet hoes stuk ,snaar ,dieselleiding en nog wat klein grut.

Van



tussentijds



nu




 
Het ziet er niet uit ,maar das ook niet mijn ding .
Blok is net 20000km oud uit een recentere brommobiel.
Het is gewoon een beun hok en word rijdend gehouden 9 van de 10xmet huis ,tuin en keuken meuk.
Voorbeeld raammechanisme door vandalisme vernield ,oplossing omde 3 cm een schroef van boven naar beneden.
Achterklep slot stuk hup 2 motorkapsluiters er op en een koelkast slot
uitlaat hmm steigerbuis stuk auto uitlaat en een legertentstok
Bullbar voor is een verbouwde ikealamp en 2 ijzeren strippen voor in huis
Handrem is een caravan wig
Plaatvoor de 27mc antenne is een wasmachine zijwand
Lang leve geen apk :p
 
Net vanaf 2 uur bezig geweest met de torsie-as van de 405. Wat een klote systeem, ze moeten de baguette die dat bedacht heeft ver onder de grond stoppen...

Ondertussen nog niks kunnen verstellen, wel al 3 van de 4 bouten los. Nu nog de torsiestaven eruit zien te krijgen.

Ff goed weken met een roestoplosser van WEPP/WD40 een paar dagen/weken voordat je ze er uit trekt.
 
Ff goed weken met een roestoplosser van WEPP/WD40 een paar dagen/weken voordat je ze er uit trekt.

Vandaag is het dan toch gelukt. Met veel pijn en moeite. Ik heb niet allebei de torsiestaven eruit kunnen krijgen. Die van de bijrijderskant (schijnbaar altijd de moeilijkste, logisch ook, die staat schuin, die van de rijders kant niet) heb ik er maar aan 1 kant uit gekregen. Dus die kon ik maar in 4 standen verstellen. Uiteindelijk had ik na veel gevloek eindelijk geluk en stond hij gelijk goed toen ik hem op pootjes zette. De voorkant ging ook niet al te lekker van de week, gelukkig staat hij nu overal fijn laag en is hij nog behoorlijk comfortabel.

Hier wat foto's van de stand nu:

1005070_613119072046223_2127010764_n.jpg


1017478_613119098712887_478258835_n.jpg


1044650_613119118712885_1820766727_n.jpg


Ik weet niet of de foto's zo zichtbaar zijn, ze zijn gelinkt vanaf facebook.
 
Golf van mijn neef verlaagd en afzuiging in mijn schuur gemaakt, werd een beetje gek van die stink motoren en auto's :p

IMG_1797.jpg
 
Last edited:
Back
Top