Wat gezelligs doen na de Huldiging?

MSSH

Hoooooi
Vanuit de SBO hebben we besloten om niet het voortouw te nemen in de organisatie van iets, omdat er momenteel de tijd in de stichting niet voor is.

Maar ik als rijder vond het vorig serieus gezellig vorig jaar en vroeg me af of er bij meer mensen animo is om wat te gaan doen?

In korte tijd al 5 man die intresse hebben dus moet wel wat worden denk ik. Heb gekeken of er misschien wat dichter bij Boekel iets te doen is en toevallig wist ik dat er bij HMR Motorsports om de hoek toevallig een kartbaan ligt. Dat is in Uden. Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf Boekel met als voordeel dat je daar vrij dicht aan de A50 zit en dus zo naar huis kan knallen.

Ze doen naast karten ook lasergamen en je kan er eten dus ik zeg: Ideaal.

-----
We gaan het iets anders insteken dan hoeven we namelijk helemaal niet te reserveren.

We gaan wel nog altijd naar Traxx in Uden, maar we reserveren niet na telefonisch overleg blijkt dat er eigenlijk altijd wel plaats is voor te karten dan wel laserschieten. Ook eten is dan mogelijk zonder te reserveren. Het is dan a la carte en ze server 3 standaardmenus: schnitzel/lekkerbekje/kipvleugels met friet en salade á 15 euro.

Het voordeel is dat we zo last-minute nog met 100 man zouden kunnen gaan en zo niet dan gaan we met 10'en zonder dat ik allemaal geld en dergelijke moet inzamelen :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Mike je kan ook kiezen als jij C wil dan kan de rest gewoon nog altijd A doen he.
Alleen zit jij dan paar keer te wachten :p


Dus B of C zegt maar :p
 
Ik heb eigenlijk iemand nodig die het geld dadelijk gaat verzamelen van iedereen en dan aan mij bevestigd wie betaalt heeft ivm reserveren.

heb je aan min niet zo goeie aan denk ik..

ivm omstandighede worde er af en toe flinke bedrage afgeschreve.. moet nie hebbe da da dalijk van dat geld ineens een gedeelte bij VGZ ligt ofso xD
 
Back
Top