Wat gebeurt er als vacuum niet werkt?

Bij mij is het dus zo, dat de benzine door blijft stromen, als ik het slangetje eraf haal. En aangezien ik wat problemen heb met mijn mito, (afslaan als ik ga rijden en zo), terwijl alles goed lijkt te zijn, vroeg ik me af of het hier aan kon liggen...
 
Advertisement - register to remove this

toen ik mjin vacuum niet had aangesloten startte hij gewoon niet, heb 20 X gekicked of zow en toen keek ik eens nar mn blok, omdat ik die van te voren eronder uit had gehaald, en toen was de vacuum slang niet aangesloten. Hij startte bij mij dus niet.
 
Originally posted by marbossi
problemen met rijden hoeven niet daaraan te liggen. misschien bijv je benzine dop er niet luchtdicht op of zit er op een andere plek een gaatje.

Een bezine dop hoort er ook niet luchtdicht op te zitten. Het zou ander een rijdende tydbom kunnen worden ;)
 
Wat ik op het motor-forum er van las leek het veeeel meer op een ontstekingsprobleem.

Je zou Jordi ( jordi@chello.nl) eens kunnen vragen hoe het zit, die heeft ook zo'n ding gehad en had er nog wel eens wat 'probleempjes' mee (ook dat rare uitvallen)
 
Originally posted by Xander2000
Een bezine dop hoort er ook niet luchtdicht op te zitten. Het zou ander een rijdende tydbom kunnen worden ;)

Er zit een soort ontluchtingslang op, om dat te voorkomen.

Maar wat ik dus bedoel. Er komt wel benzine uit mijn benzine slang, zonder dat ik die vacuum slang gebruik. Zou dat een probleem kunnen zijn?
 
Originally posted by aqid
toen ik mjin vacuum niet had aangesloten startte hij gewoon niet, heb 20 X gekicked of zow en toen keek ik eens nar mn blok, omdat ik die van te voren eronder uit had gehaald, en toen was de vacuum slang niet aangesloten. Hij startte bij mij dus niet.

ja duuhhh, tuurlijk start ie niet, die pomp geeft pas benzine door als er een onderdruk gecreerd wordt in de carb. als dat dan niet gebeurt kan je kicken wat je wilt maar hij start NIET, is hetzelfde als je gaat kicken zonder een carb. op je scooter:rolleyes:
 
Peter,
als er gewoon benzine in je vlotterbak zit hoef je het probleem niet verder in je vacuum te zoeken.
op de ice zit std een vacuum dat heb ik ook vervangen door een kraantje wat altijd open staat.
 
Originally posted by Super Ronnie
Peter,
als er gewoon benzine in je vlotterbak zit hoef je het probleem niet verder in je vacuum te zoeken.
op de ice zit std een vacuum dat heb ik ook vervangen door een kraantje wat altijd open staat.

K, kep alleen geen idee waar het probleem WEL zit, inmiddels zo'n beetje alles gechecked, ik denk er nu zelfs aan om naar de dealer te gaan :|
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hij doet ut weer. Ik had meneer van Vugt maar eens opgebeld. Die zei dat het benzine slangetje van een Mito dubbel klapte als je de tank naar beneden doet. En dat was het. Daar heb ik dus 3 dagen voor in de garage gezeten 8P

Mja, ben nog niet (nog nooit met de mito eigenlijk) op de snelweg geweest, dus ik juig niet te vroeg, maar ik heb iig weer gereden...
 
Back
Top