Wat gaat hier mis??

de vries

New Member
Hallo.
Na het plaatsen van een nieuwe cilinderkop maakt de scooter het volgende geluid.
ik heb ook foto's toegevoegd van de zuiger en cilinderkop.. wie kan mij helpen of weet de oplossing?!

 

Attachments

  • 20230527_165931.jpg
    20230527_165931.jpg
    220.6 KB · Views: 17
  • 20230527_165927.jpg
    20230527_165927.jpg
    204.4 KB · Views: 18
Advertisement - register to remove this

Wat verwacht je nou van ons, wat voor antwoord we jou gaan geven, als je zelf niet een duidelijker startpost maakt.

Alleen 2 afbeeldingen en een YT filmpje is niet echt de manier hoe je een startpost begint. En dan maar hopen dat er antwoord uit de hoge hoed komt.


Begin maar eerst te vermelden om van voor scooter het gaat.. Want op de cilinderkop is alleen SYM te lezen.

Daarnaast ook wel handig om je setup te vermelden en wat je precies gedaan hebt tot dit probleem te komen.
 
Wat verwacht je nou van ons, wat voor antwoord we jou gaan geven, als je zelf niet een duidelijker startpost maakt.

Alleen 2 afbeeldingen en een YT filmpje is niet echt de manier hoe je een startpost begint. En dan maar hopen dat er antwoord uit de hoge hoed komt.


Begin maar eerst te vermelden om van voor scooter het gaat.. Want op de cilinderkop is alleen SYM te lezen.

Daarnaast ook wel handig om je setup te vermelden en wat je precies gedaan hebt tot dit probleem te komen.
Sorry, ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt. Het is een Sym Allo uit 2011.
Het probleem ontstond na het vervangen van de cilinderkop, de cilinderkop is 2e hands en komt van een Sym Mio. Volgens de verkoper was dit geen probleem. En wat zijn de dingen die je qua setup wil weten?
 
Sorry, ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt. Het is een Sym Allo uit 2011.
Het probleem ontstond na het vervangen van de cilinderkop, de cilinderkop is 2e hands en komt van een Sym Mio. Volgens de verkoper was dit geen probleem. En wat zijn de dingen die je qua setup wil weten?

Je moet ook niet blindelinks andere mensen vertrouwen.. En zeker geen 2ehandse koppen van mensen aannemen waar misschien iets mee aan de hand kan zijn. (voor een 2takt geen probleem aangezien er geen bewegende delen in zit, bij een 4takt kop moet je juist goed uitkijken wat je gaat gebruiken.)

Of je koopt een nieuwe waarvan je weet dat hij nieuw is. Of je zal je oude moeten nakijken (reviseren) en zien dat alles volgens spec is.

Het zou ook maar eens kunnen zijn dat je een klepveer hebt die misschien minder goed werkt.
 
Back
Top