Wat gaan ze doen met een in beslag genomen scooter?

Status
Not open for further replies.

ONLY50cc

Well-Known Member
Hallo mensen!

Ik had nog een vraagje, iemand zijn scooter is dus in beslag genomen, omdat hij gevlucht is en als een malloot reed, maar als je scooter in beslag is genomen en je hebt dingen als een yasuni R en een 70cc op je scooter gemonteerd, wat gaan ze daar precies mee doen?

Gaan ze die eraf schroeven en dan vernietigen of krijg je de scooter in zijn geheel terug en dan moet je hem opnieuw laten keuren enzovoort. Wat gaat er gebeuren?

Bedankt
 
Advertisement - register to remove this

dat ligt een beetje aan het humeur van de agent die het beoordeelt, de officier van justitie en de feiten die hij gepleegd heeft denk ik..

- ze kunnen je kenteken afnemen tot je hem standaard hebt later zien bij de politie. Met of zonder inname van de illegale spullen.
- ze slopen hem en je krijgt het niet meer terug
- of je komt er vanaf met een hoge boete.
 
Haha, hij heeft de scooter al teruggekregen in zijn geheel. Hij hoefde hem niet eens meer origineel maken.
Hij krijgt voor de scooter zelf alleen een bekeuring voor een ondeugdelijke uitlaat, 100 euro.
Voor de rest een hele waslijst aan bekeuringen erbovenop :D
 
Wel mooi dat jij dat denkt, hij vroeg het aan mij en ik wist het antwoord niet, dus ik ging het voor hem navragen, want dit deel van het forum wordt ook nooit gebruikt. Als er antwoord is gegeven dan hoeven we jouw mening of gedachten niet meer te horen, zo simpel is het. Dat is het enige wat jammer is aan dit forum, altijd dat commentaar waar niemand iets aan heeft en wat zeker niet met de vraag van de TS te maken heeft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top