wat beter op racescooter hand of electronische ckoke

  • Thread starter Thread starter yamaha 22
  • Start date Start date
Y

yamaha 22

Guest
he mensen ik merk de laatste tijd steeds meer dat scoots met een handchoke beter optrekken na een tijdje stationair draaien dan met elektronische choke

de mijne peugeot speedfight die stotterd altijd nadat ie een tijdje stationair heeft gelopen hebben hier meerdere mensen last van

want als mijn tweede scoot een aerox een tijdje stationair loopt heb ik nergens last van en scheurt ie gewoon normaal weg

en mijn peugeot die moet dan lijkt wel eerst een zooitje brandstof verwerken en dan schiet ie pas door

suggesties zijn altijd welkom

alvast bedankt

greetz rene
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by yamaha 22
he mensen ik merk de laatste tijd steeds meer dat scoots met een handchoke beter optrekken na een tijdje stationair draaien dan met elektronische choke

de mijne peugeot speedfight die stotterd altijd nadat ie een tijdje stationair heeft gelopen hebben hier meerdere mensen last van

want als mijn tweede scoot een aerox een tijdje stationair loopt heb ik nergens last van en scheurt ie gewoon normaal weg

en mijn peugeot die moet dan lijkt wel eerst een zooitje brandstof verwerken en dan schiet ie pas door

suggesties zijn altijd welkom

alvast bedankt

greetz rene

jij was toch een toptuner?? :'(

afstelling van je carb... (mits je SF warm is maar daar ga ik van uit)
 
Ik had eerst een gilera stalker en nu een phantom met beide electrische shoke. Met bijde moest je inderdaat in het begin even w8'en omdat ie stottert, maar dit is zo weg. Wel een groot nadeel is dat als het vriest hij wel eens wil gaan shoken
 
Back
Top