Wat bestaat nog niet?

Status
Not open for further replies.

sr-johan

Elite User
Het kwam ineens in mij op. Maar weet jij iets wat je denkt, dat is makkelijk om te hebben, terwijl het nog niet bestaat. Denk hierbij niet aan heel ingewikkelde dingen zoals iets met een computer erin. Maar dingen zoals paperclip, bieropener, boekenlegger etc.

Advertisement - register to remove this

Ik wil graag wel een kleur zien die nog niet bestaat...goed denken: een kleur die gewoon nog nooit gemaakt is, en dan geen teint of dergelijke...dat kan je je gewoon niet voorstellen :P
En anders bestaat dit wel niet:

- Gezonde sigretten
- Een McDonalds waar je van afvalt
- Bier met vitamine C
- Een loterij waarvan de uitslag te koop is
- .....

En zo kan je nog wel ff doorgaan :)

anders open je even een hersenbrekend topic :X

ik heb echt geen idee..en als iemand dit wel heeft kan hij er beter een patent op aanvragen en het uitwerken dan het te posten, en zien hoe iemand anders er met jou geld vandoorgaat :p

een vriendin die niet aan je kop zeurt.....

mjah mensen die iets weten zullen het niet posten, dus je zult alleen onzinnige dingen te horen krijgen

Aerox Jaguar said:
Ik wil graag wel een kleur zien die nog niet bestaat...goed denken: een kleur die gewoon nog nooit gemaakt is, en dan geen teint of dergelijke...dat kan je je gewoon niet voorstellen :P
En anders bestaat dit wel niet:

- Gezonde sigretten
- Een McDonalds waar je van afvalt
- Bier met vitamine C
- Een loterij waarvan de uitslag te koop is
- .....

En zo kan je nog wel ff doorgaan :)

Gozer die 3 weken in mcdonalds verbleef en elke dag daar alleen maar at was afgevalle :P

ik weet een goede, maar als ik die verklap is het idee weg :(

net zo'n afdek deksel die je voor kattenvoerblikjes hebt, maar dat in colablikje formaat.

handig voor in de auto.

kut nu heb ik em tog gesegt, k zou er tog nix mee doen.

Indoorvliegveld :rolleyes:

Of iets dat je neerzet en dat alle stofweg is, en dan bedoel ik geen stofzuiger voor alle wijsneuzen hier.

Maar gewoon je plant t midden in je kamer en zet het aan en binnen notime is al t stof van de kasten verdwenen. (zoiets als een vriendin alleen dan zonder gezeur)

Status
Not open for further replies.
Back