Warme scooter

Peed.

Tuono.
Goedendag..

Ik rij met een Runner met;
Metrakit Handmade 70cc (giet)
Standaard uitlaat
17.5.. sproeier 72.. ori luchtfilter
Fly clutch, p1 vario enz

Maar nu heb ik een probleempje, scooter is aardig afgesteld, 6 gram rollen polini blauwe drukveer (zit er al lang in, heb ook malossi paars liggen, zou dat beter wezen?) Maar als m'n scooter koud is rijdt die goed en lekker, maar na een heel stuk gereden te hebben, als die dus warm is, rijdt die veel en veel minder, pakt die de toeren langzamer op en heb ik het gevoel dat die ook minder toeren draait ..

Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Ps. er zitten zwarte omega trekveertjes in ..
 
Advertisement - register to remove this

ik vind de rollen wel erg zwaar eerlijk gezegd..

waarom niet de std vario btw ?

Standaard vario was versleten. Met 6 gram rollen zit die gewoon goed, is nl. icm standaard uitlaat.

Maar wát kan ik dan veranderen zodat die beter loopt als die warm is, want afstellen en dan constant dat ding eerst helemaal warm te rijden vind ik een beetje gedoe eigenlijk ..

Wat denken jullie trouwens van de sproeier? Bougie is redelijk goede kleur, maar heb alleen maar 78, 80 geprobeerd als andere sproeier, in beide gevallen te groot.. Kan het nog veel uitmaken als ik 74 of 76 probeer? Heb ze nu ff niet liggen maar anders probeer ik dat nog ff ..
 
heb je je carb all effe grondig schoon gemaakt?

sproeiers en lucht kanalen in een carb kunnen minder hun werk gaan doen door aanslag enzz.

kijk effe of er geen sporen van aanslag in je hoofd sproeier zitten, en effe met een haar van een staalborstel door je sproeier boren.
 
Back
Top