warm loper ? 2t

kwintster

New Member
i
Is dit een warm loper ? Nieuwe cilinder nog aan het afstellen. (voel de krassen amper en hoon groeven er nog doorheen te zien.

(dit nog nooit mee ge maakt..... )

70cc itali kit 22 mm delolorto carb yasuni c20 rito krukas en elk latertje in het blok nieuw! (runner 2015 2t)
Olie pomp niet in gebruik tank 1:50 mengsmering !
(4.3gr rollen malossi vario delta clutche malossi zwarte trekveren paarse drukveer !)
Zoo ja koop ik meteen nieuwe !
trilt als een gek bij 9 duizend toeren. Heb originele vertanding. die vervangen ? En naar wat ?
Bogie is een hite graat 8 en is koffie bruin
wat te doen !? Ding moet gewoon lopen ^^ :p kosten wat kost ! (mijn eerste vario scooter hier voor schakel brommers en tomosjes ge had)
 

Attachments

  • IMG_2560.jpg
    IMG_2560.jpg
    171.1 KB · Views: 24
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee helenmaal niet, ben hem nog aan het afstellen loopt nog voor geen meter.
maar dacht chek de cilinder effen voor ik verder ga. trild als een gek bij 10 duizend toeren..... en zou er zoon 13 duizend moete maaken met deze setup....
Post automatically merged:

aan de zuiger is ook nix te zien ! net nieuw :S
Post automatically merged:

als een van julie er VEEL vertand vaan heefd ! en me wil komen helpen graag ! betaal je vervoer en tijd dat je hier bezig bent !
ben verliefd ge raakt met dit ding! moet als een dolle loopen !!!!! (als hij perfect loopt kleed ik hem uit voor poeder coater en spuiter! word mijn stukje speelgoed)
 
Last edited:
i
Is dit een warm loper ? Nieuwe cilinder nog aan het afstellen. (voel de krassen amper en hoon groeven er nog doorheen te zien.

(dit nog nooit mee ge maakt..... )

70cc itali kit 22 mm delolorto carb yasuni c20 rito krukas en elk latertje in het blok nieuw! (runner 2015 2t)
Olie pomp niet in gebruik tank 1:50 mengsmering !
(4.3gr rollen malossi vario delta clutche malossi zwarte trekveren paarse drukveer !)
Zoo ja koop ik meteen nieuwe !
trilt als een gek bij 9 duizend toeren. Heb originele vertanding. die vervangen ? En naar wat ?
Bogie is een hite graat 8 en is koffie bruin
wat te doen !? Ding moet gewoon lopen ^^ :p kosten wat kost ! (mijn eerste vario scooter hier voor schakel brommers en tomosjes ge had)
Toch zou ik zelf hittegraad 8 of 9 doen.
Maar iets rijker mengen mag wel 1:40 om en naarbij helemaal als je m moet inrijden.
Als het voor geen meter loopt en je loopt al 13000 touren te rammen dan kan deze schade wel voor komen ja!
 
Zou wel iets rijker mengen dan 1op50.
En zeker een hittegraad 9, want anders gaat je zuiger er aan.

Het is alleen jammer dat je er zo te lezen nog niet voldoende van weet.

Het trillen kan zoveel oorzaken hebben.
 
Toch zou ik zelf hittegraad 8 of 9 doen.
Maar iets rijker mengen mag wel 1:40 om en naarbij helemaal als je m moet inrijden.
Als het voor geen meter loopt en je loopt al 13000 touren te rammen dan kan deze schade wel voor komen ja!
ik rijd 1:50. en zeg maar wat ik moet doen ! bogie koffie bruin dus snap er nix van! ga morgen zwardere drukveer probren. als het dan nog erger word bestel ik nieuwe cilinder en ga naar een test bank denk ik ?
 
Een italkit 13k rpm? Zal wel wat minder zijn hoor
Maar dan nog moet.ie niet trillen. Lijkt wel of je pistonpen tegen je wand aan is gelopen en als dat het geval zou zijn ben je of je circlips vergeten in je zuiger te monteren en heb je veel geluk gehad. Of je hebt een verkeerde maat naaldlager in je krukas. Zit er veel speling op de zuiger wanneer die op je krukas zit? Beetje van links naar rechts is geen probleem maar op en neer of kantelen is niet de bedoeling
Post automatically merged:

Post automatically merged:

als een van julie er VEEL vertand vaan heefd ! en me wil komen helpen graag ! betaal je vervoer en tijd dat je hier bezig bent !
ben verliefd ge raakt met dit ding! moet als een dolle loopen !!!!! (als hij perfect loopt kleed ik hem uit voor poeder coater en spuiter! word mijn stukje speelgoed)
[/QUOTE]
Ik denk graag dat ik er wel het een en ander vanaf weet waar kom je vandaan? Wie weet kan ik je helpen
 
nee het is niet mijn zuigerpen en nee geen speling op de naald lager.
heb met fijn staalwol de veeg stuk weg kunnen poetsen dus zit volgensmij iets uigesmeerd op die wand. voel de veeg ook niet met mijn vinger.
allen dat hij daar ietsjes groffer voeld met mijn nagel.
Is deze cilinder tog te gebruiken ?
 
Denk dat alleen een compressietest hier uitsluitsel gaat geven.
Doe normaal man, ik heb mn 100cc toen die was vast gelopen met korrel 80 op geschuurd om de stukken zuiger eruit te krijgen en gas erop. Grote vent die de nicaseal van de wand af schuurt hoor dat het ook maar enig merk of meetbaar verschil zou hebben.

Gewoon nieuwe zuiger en gas
 
nice ! tanks jongens ! bestel to be safe niewe zuiger ! (al ziet die er nog als nieuw uit !!!) zal morgen voor ik niewe bestel fotos uploaden.
en denk dat miss dat trillen van verkeerde drukveer komt ? heb nu een zwarte binnen heb nu paars. die proberen of zeggen julie zekker lichter ?
ik heb namelijk met een dr 70 op 9 duizend toeren perfect ge reden met deze paarsen .... dus vandaar dat ik dacht zwaarder
en rolletjes doen tot 11k toeren dan genoeg bart ? of wat voor toeren tal zou jij voor mikken ? en btw tanks tanks jongens !!!
 
Doe normaal man, ik heb mn 100cc toen die was vast gelopen met korrel 80 op geschuurd om de stukken zuiger eruit te krijgen en gas erop. Grote vent die de nicaseal van de wand af schuurt hoor dat het ook maar enig merk of meetbaar verschil zou hebben.

Gewoon nieuwe zuiger en gas
Toch niet met die ottopunto?
 
nice ! tanks jongens ! bestel to be safe niewe zuiger ! (al ziet die er nog als nieuw uit !!!) zal morgen voor ik niewe bestel fotos uploaden.
en denk dat miss dat trillen van verkeerde drukveer komt ? heb nu een zwarte binnen heb nu paars. die proberen of zeggen julie zekker lichter ?
ik heb namelijk met een dr 70 op 9 duizend toeren perfect ge reden met deze paarsen .... dus vandaar dat ik dacht zwaarder
en rolletjes doen tot 11k toeren dan genoeg bart ? of wat voor toeren tal zou jij voor mikken ? en btw tanks tanks jongens !!!
Niet blindstaren op toeren draaien, je setup draait wat ie draait. Zo simpel is het, je begint gewoon met je carb
 
Back
Top