Wanneer vervalt mijn verzekering?!

angerb0y

Well-Known Member
Hey mensen ik heb gekozen voor een gloednieuwe Gilera runner SP, met all risk verzekering. wel duur maar dan heb je ook wat ! :D. nu is mijn vraag.. tot hoever
mag ik deze scooter opvoeren voordat mijn verzekering vervalt? ik had gehoord dat je de scooter alleen mag onbegrenzen maar niks veranderen zoals andere uitlaat ofzo?!. dat zou mooi kloten zijn want ik wil wel gewoon een gangetje of 80 gaan maar wel verzekerd!!!!

hoe zit dat nou?

hartstikke bedankt! (Y)
 
Advertisement - register to remove this

Maar stel je voor, ik heb een opgevoerde scooter. bijvoorbeeld onbegrenst met yasuni R ofzo. en hij word gestolen krijg ik dan wel gewoon het bedrag van de standaard scooter terug zoals ervoor of als hij schade heeft wordt dat dan nog steeds vergoed? thx
 
ja all risk, duurste verzekering WA volledig casco. maar ik was gwoon bang dat mn verzekering helemaal verviel met opgevoerde scooter
 
Je kan er problemen mee krijgen wanneer je zelf een ongeluk veroorzaakt, of een ongeluk waarbij snelheid invloed heeft (dus te hard rijden het veroorzaakt kan hebben). Anders maakt het niks uit.
 
zodra jij je scooter opvoert ben je in principe niet meer verzekerd. Of hier naar gekeken wordt bij een schade geval ligt er maar net aan.
 
opvoeren maakt niet uit , als jij iemand letsel schade aanbrengt ben je natuurlijk wel de sjaak als hij te hard rijd

als ie gestolen word kunnen ze niet controleren of hij te hard liep en dat is de zaak natuurlijk ook niet
( btw van al je aankopen de bonnetjes bewaren dan kun je aantonen dat het eronder zat tijdens de diefstal )
 
opvoeren maakt niet uit , als jij iemand letsel schade aanbrengt ben je natuurlijk wel de sjaak als hij te hard rijd

als ie gestolen word kunnen ze niet controleren of hij te hard liep en dat is de zaak natuurlijk ook niet
( btw van al je aankopen de bonnetjes bewaren dan kun je aantonen dat het eronder zat tijdens de diefstal )

keken ze niet het bouwjaar na? en aan de hand van dat is er een dagwaarde?
 
Dat bepaal je op het moment dat je de verzekering afsluit. Aan de hand van dat + jouw leeftijd (+ schadevrije jaren?) wordt je premie toch ook bepaald?
 
opvoeren is opvoeren.

of je m nou ontgrensd of er een speed blok onder hangt, alstie boven de constructiesnelheid loopt dan ben je officieel niet meer verzekerd.
 
Back
Top