Wanneer cabarateur reviseren of vervangen

Je kan de goedkoopste ching chang chong carburateurs prima afstellen. Is mij altijd goed gelukt in ieder geval. Heb wel gehoord dat de sproeier maten iets af kunnen wijken, maar heb daar nooit iets van gemerkt
Dus je zegt dat die van dmp gewoon prima is en dat die daar gewoon mooi op moet kunnen lopen.
Ik ga nog effe meer research doen ben niet zo fan van dmp .
 
DMP is volgens mij prima als het iets mechanisch betreft, past soms niet 100% maar daar is de prijs ook naar. Elektronica zou ik altijd gewoon origineel houden. Houd wel rekening met het feit dat de levensduur waarschijnlijk korter zal zijn dan die van de originele.
 
carburateurs worden in gigantische aantallen nagemaakt en het verschil is echt minimaal. Ik heb eigenlijk bijna alleen maar chinese namaak carbs gehad en heb er echt nooit problemen mee gehad. En het heeft me honderden euros bespaart
 
Maar die oem standaard cabarateurs zijn toch gewoon prima .
Is namaak van orgineel 1 op 1 als ik het goed begrijp.
Had ook een gezien van mezoly weet niet of die goed zijn wil gewoon een goeie cabarateur dus welke zou ik halen .

Zou het gewoon bij een originele houden.. Snap dat je niet altijd geld hebt voor een nieuwe. Scoor je dan gewoon een 2ehandse bij een sloperij.
Kwestie van de carb even goed bekijken voordat je hem gaat afrekenen. Revisie setje erop toepassen kan altijd nog en hoeft niet perse heel duur te zijn.
Post automatically merged:

carburateurs worden in gigantische aantallen nagemaakt en het verschil is echt minimaal. Ik heb eigenlijk bijna alleen maar chinese namaak carbs gehad en heb er echt nooit problemen mee gehad. En het heeft me honderden euros bespaart
Nadeel van namaak is, je weet nooit wat je er werkelijk iets aan hebt. Het is vaak een onbekend product, en jij weet niet wie deze gemaakt heeft.
Je weet ook niet wat voor reserve onderdelen er voor te krijgen zijn (laat staan als die er al zijn) want gross is gewoon gebruiken bij werkend, en weg in de prullenbak als het ding problemen oplevert. Dit zorgt er alleen voor dat de weg werp maatschappij alleen maar steeds groter word.

Van een originele weet je tenminste dat hij gewoon het zou moeten doen zoals deze is geinstalleerd wanneer de scooter nieuw was.
 
Hier heb ik nog nooit last van gehad. Heb zelfs delen van originele carbs in de namaak gestopt en andersom. Zijn tot nu toe altijd precies hetzelfde geweest. Misschien heb ik tot nu toe geluk gehad
 
Back
Top